Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Cover Girl Mint Sorbet i repris

Publicerad 2010-04-18 17:53:49 i Naglar i grönt,


Alla har ju blivit som tokiga i mintgröna lack den här våren, förutom jag då. Jag har bara ett faktiskt och inte ens ett trendigt krämlack utan ett med skimmer. Jag bestämde att jag skulle bära det nu mitt i minttrenden, och det är ju fint. Inget fel alls. Förra gången jag provade var jag mer än förtjust men det var innan pastelltrenden lyfte upp just det mintgröna till denna hype. Nu känns det inte alls lika roligt. Jag är alltså inte mintgrön till min läggning just nu så det blev lackbyte nästan direkt. Ni kanske vill se mitt bidrag till det mintgröna alla fall? Här är det!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-04-18 19:36:10

Jag tycker set är riktigt snyggt faktiskt! Jag är lite sugen på ett mintgrönt skimmerlack så ska nog kolla om jag kan hitta detta på ebay...

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-04-18 19:48:06

Ser precis ut som mitt Cutex-lack från 80-talet som jag hade då. Älskade det, men denna gången har jag inte fallit för den mintgröna trenden, iaf inte på mig själv. Jag känner nog att lite "been there done that" och att det kanske är för lite yngre personer. Dock gillar jag blå lack så helt tantig är jag inte ännu va?

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-04-18 19:53:14

Väldigt snyggt! Kul med ett mintgrönt lack med skimmer, det har jag inte sett förut.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-04-18 21:55:52

Emma! JA, det är ju ett riktigt fint lack så gör det! Jag kommer nog gilla det igen när den mintiga hypen lagt sig.



Ninni! Jag förstår precis! Och tantig, det är väl ingen av oss. ;D



Nailtastic! Ja, det är riktigt fint på det sättet. Lite annorlunda!

Postat av: Linda
Publicerad 2010-04-22 09:09:13

yum! iof e jag mer för krämisar men detta va fint :o)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela