Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Misa Passion4fashion

Publicerad 2009-05-24 08:16:08 i Naglar i brunt,greige,beige,

Ett av mina bruna favoritlack i en notd från september. Snyggt, eller hur!

Misa Passion4Fashion är ett riktigt mörkt chokladbrunt kämlack. Det liknar Zoya Nina väldigt mycket men är ännu mörkare och läckrare. En riktigt härlig, djup färg i perfekt, krämig, täckande finish.

Glansen är otrolig, täckningförmågan likaså. Det glider på nageln utan minsta ansträngning och jag kan inte hitta ett enda fel på det här lacket. Perfektion! Ser ni! Utan överlack! Wow!!

Okej, en suddig bild, men du ser färgen. Krämig mörk choklad. Fazers blå! Erkän att du vill bryta en bit och smaka på!

Finns inget mer att säga. Kanske att det nog räckt med ett tjockare lager istället för två tunna som här. Och att mörkbrunt är en så läcker färg på naglar att jag går i spinn när jag tittar på mina händer nu! Visst är det läckert!!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-24 10:06:31

Jaa, faktiskt snyggt! Jag gillar namnet, jag gillar färgen, hmm, vilken märklig känsla, det är ju brunt...

Postat av: Lackoholic
Publicerad 2009-05-24 12:19:42

Snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-05-24 14:16:14

Emma! Det här är ju underbart! Man måste älska det!



Lackoholic! Visst!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-05-24 16:46:55

Jag håller med dig, jätte fint brunt lack! Härlig glans också.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-05-25 17:48:49

Alex! Ett perfekt lack på alla sätt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela