Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen Suede Cream

Publicerad 2009-02-25 16:01:23 i Naglar i brunt,greige,beige,

Okej, seriös arkivtömning blir det idag. Jag ska ha ut minst tre gamla nagellacksinlägg. Här är det första.

En lite udda färg, inte grå, inte brun. Mer grå i så fall. Lite lik Misa Earthward som ju tillhör mina topp 20 favoriter! Det här är kanske ännu bättre för det här klarar sig med ett lager.

Okej, det kanske hade behövts ett lager till om man är petig, men ändå! Fantastisk täckningsförmåga! Det är perfekt konsistens, perfekt pensel, perfekt, perfekt, perfekt! Det är inget krämlack utan innehåller små, små skimmer partiklar som gör det ännu vackrare!

Så, här ser ni alltså ett lager av lacket utan överlack. Jag har ingenting att klaga på. Suveränt nagellack på alla sätt. Jag måste säga att alla Sally Hansen jag testat har varit bra! Mycket roligt att lacka med dessutom då penseln är hanterlig!

Kommentarer

Postat av: ingegerd
Publicerad 2009-02-25 18:05:09

snyggt!!!

Postat av: Marie
Publicerad 2009-02-25 19:00:50

Åh, det var skiiiitsnyggt! Jag älskar grå och svarta lack och det blir ju bara bättre om det har en obestämbar nyans. Och till och med lite bättre på det om det finns ett spännande skimmer i!

Postat av: glamqueen
Publicerad 2009-02-25 20:21:32

det var väldigt likt CG nailslicks suède som jag fick av dig! heter nästan samma, och blir också sådär mörk på naglarna. ett väldigt uppskattat lack, förresten!

ha det så bra i stugan! (själv röjer jag på bokrean...NK har 40% på ALLT, så dit går månadens beautypengar..)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-25 20:49:10

Ingegerd! Det är ju det!



Marie! Det här är en färg för alla oss som gillar obestämbart! Och mörkt! Det är läckert!!



GQ! Du ser, jag kunde alltså leva utan ännu ett brunt! :D

Glad att du gillar det! Jag ska beställa från Adlibris! Väntar dock in lönen.

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2009-02-25 22:40:48

Wow, vilken läcker färg, me like!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-26 10:22:14

Makeupoholic! JA, det här är en favorit!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela