Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Layering med elektrisk ål

Publicerad 2008-10-19 12:34:36 i Naglar - duokromatiska,

Eftersom jag visar en notd från augusti med Depend 134 så passar jag på att även visa en gammal notd med den och Electric Eel. Det här har också legat i arkivet ett tag, kanske en månad, men det passar ju perfekt idag. Glöm inte kolla in hur Depend 134 ser ut utan elektrisk ål också.

Electric Eel från OPI är så vansinningt vackert men skirare än den första vårgrönskan... Jag letar ständigt layeringpartners till den och här är mitt senaste försök. Depend 134 under, en champagnegrön eller Vino Verde grön färg med skimmer. Dessvärre slår skimret igenom så man får inte den perfekta Eel-känslan... Men färgmässigt var det perfekt!


De ljuvliga duochromatiska skiftningarna kommer i alla fall fram och den fantastiska färgen är perfekt. Vad kan jag säga annat än att det här är den bästa kombinationen hittills. Electric Eel är så vansinningt vackert att jag inte nog kan rekomendera den, men för layering. Vet ni något champagnefärgat lack med pärlfinish som är täckande och bra att ha under Electric Eel säg genast till mig!

Kommentarer

Postat av: http://recenseramera.blogg.se/
Publicerad 2008-10-19 17:50:27

Funderade faktiskt på att köpa denna innan. )

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-19 18:55:05

recenseramera! Elektriska ålen eller Dependlacket?

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2008-10-19 21:37:21

Har båda hemma så jag skall testa tippset;)

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-10-19 23:01:28

Fint! Men inte lika fint som när du la electric eel ovanpå treehugger, det var grejer det;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-20 06:12:20

C-N! Gör det!



Emma! Fast det här blir mindre "kompakt". EE's skirhet kommer fram mer. Fast båda funkar.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela