Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Foil Nail Polish

Publicerad 2008-12-12 12:08:27 i Naglar i svart, grått, silver,

Det var väldigt många som önskade se silverlack idag.Visst kan jag bjuda på det! Jag ska snart prova dagens lackskörd som jag visade i inlägget nedan. Ska nog jämföra lite DS i mina lådor för jag misstänker att de är rätt lika... ;D

Bry er inte om det lilla hacket i nagellacket, titta på fnishen istället! Två lager Foil Nail Polish och mer silvrig kan man inte bli!


Silvrigaste silvret ever! Det är verklgen som en folie över naglarna. Jag är förtjust! Vad lacket kommer ifrån vet jag inte. Jag har fått det från Derwent på Pret-ty. It's so easy ltd, står det på flaskan. Hittar ni detta så skaffa bums!



Det är ganska likt Trixie från Zoya, mitt andra favoritlack i silver, men verkar något svårare att ta bort. Det här krävde två pads och några sekunders soakning innan det kom av.

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-12-12 12:36:03

Åh så underbart snyggt! Får mig lätt att bli sugen på Rinse Charming igen kan jag lova.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-12 12:39:02

Chaosophia! Visst är det fint! Jag är rktigt förtjust i det!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-12-12 13:00:53

Riktigt snyggt! Underbart silvrig finsish.. Visa silverlack! Visa massa silverlack! jag kom på att jag egentligen bara har silver från H&M. eller ja, OMG och let's do it in 3D är väl med silver, men de är ju holo också... ja och så har jag några silverglitterlack, men det är ju glitter, och det är definitivt inte samma sak. fast jag tror att jag helst vill ha trixie, den är fin, och inte allt för svår att få tag på...

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-12-12 13:15:40

Kanonläckert. Jag hänger på Emmas diskussion lite, jag tror inte jag har något silver lack alls hemma. Det är ju skandal!!! Det är ju så fint med silver.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-12 14:10:25

Emma! Visst är det snyggt! Jag är riktigt förtjust i det! Men om jag har fler silverlack på lager vet jag inte. Ska kolla lite.



Sminkjante! Okej, ska leta lite så får vi se.

Postat av: derwent
Publicerad 2008-12-12 16:53:48

Detta lack kommer från http://www.scandinails.se och det finns i 6 färger.Håller med om att det är svårt att ta bort men de torkar super snabbt och är riktigt snygga :)

Postat av: RM
Publicerad 2008-12-12 17:11:09

Wow, så snygg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-12 17:59:04

Derwent! Det är verkllgen snyggt! Tack! Jag älskar det och vill nog påstå att det är mitt bästa silverlack hittills!



RM! Ja, verkligen!

Postat av: Linda
Publicerad 2008-12-12 19:33:46

åhhh älskar silver, så snyggt!!! Detta va urläckert, en del silverlack har en sån tendens att bli så randiga tyvärr.

Postat av: Marie
Publicerad 2008-12-12 19:48:47

Ja, detta var ett bra silverlack! Är en av de som bara har H&M:s silver och med det kan man måla lager på lager till dödagar utan att det blir opakt och silvrigt...

Såg du Minx manikyren, tror det var hos All Laquered Up? Det var äkta jäkla krom...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-12 22:53:30

Linda! Ja, men så finns det några pärlor. Detta och Zoya Trixie!



Marie! Ja, visst är det fint! H&M Är gnistrigare så det är fint på ett annat sätt. Men visst är det i skiraste laget. Lägg det över svart så år du en läcker effekt!

Nej, har inte sett den manikyren. Ska in och kolla bums!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela