Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen Xtreme Wear In the Navy

Publicerad 2012-09-27 18:31:00 i Naglar i blått,

Kommer ni ihåg att jag räddade lite bilder efter att hela mitt jättearkiv raderades när blogg.se gjorde sina reformer? Jag har ju glömt av att visa dem och nu stör det mig dessutom att bilderna är i ett annat format men, jag vill ju inte slänga dem heller när jag nu letade upp dem bland alla tusentals bilder som vi har. Här är en gammal favorit som jag absolut ville ha nya bilder på. Jag har ett inlägg från 2009 som jag egentligen vill kasta för det är så fula bilder och då skulle det ersättas av detta. Nu kan det bli så, vilket är skönt. Lacket förtjänar att få bättre bilder än det har här och tro mig, de från 2009 är skrämmande usla.
Jag fick det här gratis som bonus i en eBay-beställning. Det var 2008 tror jag. Jag var inte så imponerad först när jag såg det i flaskan men sen, när jag väl målade med det, så blev jag kär. Det har en underbar lyster. Glaslik! Jag tenderar att tro att det ska täcka med två lager men det behövs egentligen tre för att vara helt täckande. Inga problem att måla med det och inga problem med torktiden. Ett bra lack! Nu ska jag radera det gamla inlägget. :D
 

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-09-27 19:50:10

Mycket vacker!

Svar: Det har så fantastisk glans!
Sminkan

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-09-27 19:52:22

Ser jättefint ut! Det är lustigt det där, vissa lack ser ut att kunna täcka på två men sen visar det sig att det täcker på först 3-4 medan vissa lack ser tunna ut och man tror att det är 3-4 och sen täcker det på 2. Knasigt :D

Svar: Ja, det är inte så lätt att gissa alla gånger.
Sminkan

Postat av: mona
Publicerad 2012-09-27 20:23:38

Vill bara lägga en lite kommentar, för jag skrier så sällan nu för tiden. Vill du ska veta att jag kikar in här varje gång jag är inne på datorn. Skäms för att jag itne skriver, för jag vet att det är viktigt för er bloggare att få feedback! Du har lärt mig så mycket att ajg verkligen borde ge tillbaks!! Ska försöka bättra mig, men jag är kvar, det vill jag du ska veta. Hälsa kissarna, de är ljuvliga! Kramar

Svar: Vad roligt att höra! Tack! Och kissarna hälsar tillbaka!
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-09-27 21:49:32

Jättefint!

Svar: det tycker jag med!
Sminkan

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-09-27 22:17:06

Ohhh.. shiny!

Svar: Ja, visst har den ljuvlig finish!
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-28 06:52:32

Skitsnyggt! Mkt finare än de mörkblå jag har från OPI...

Svar: Ja, visst är det tjusigt! Det har så fin glasglans!
Sminkan

Postat av: Xana
Publicerad 2012-09-28 09:26:09

Brukar sällan känna särskilt mycket inför icke-creme-mörkblåa men den här var ju bara underbar.

Svar: Ja, den är fin!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-09-28 09:34:23

Glansen var ju verkligen inte att leka med! Jag förstår att du tycker mycket om det här!

Svar: Den är en underbar blå!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela