Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Paketdags igen!

Publicerad 2012-09-27 16:54:00 i Nytt till lacklådan!,

Nya grejer har trillat in i brevlådan idag och jag tänkte att ni kanske ville o-ah och a-ah med mig över allt fint jag nu kan ställa på otestat-hyllan. Carrie som gör darling Diva-lacken skickade mig fyra lack att prova och dem kom idag. Jättefina lack! baby Got Back, Antares, Slutty Pumpkin och Make Out With Me heter de och det ska bli jättespännande att testa dem. Vilket vill ni se först? Inte för att jag kanske lyssnar på det men ni kanske är sugna på samma som jag. ;D
Ja, här ser ni "ryggarna" på flaskorna. Härliga, eller hur! Tråkigt nog blixtbilder men det blir ju så ibland. 
Här är en usel blixtbild där jag lyckades skugga lacken men det är alla fall tre Oopsie Daisies. Mina första tre från det indiemärket också, så jag ser verkligen fram emot att prova dem med. Och visst är det härliga färger!
Mer flaskryggar. Glödande höstfärger! Jag älskar etiketterna också. Söta!
Slutligen lite höstlack från IsaDora. De har gjort så fina färger i år att jag faktiskt var tvungen att köpa dem trots att jag hatar penseln med en intensitet av tusen solar. Kan inte IsaDora ha en omröstning bland sina konsumenter om penslarna? Vinner "min sida" så får vi ett redskap vi kan använda vilket skulle innebära fler köpta lack. Om majoriteten gillar penseln så får jag bita i det sura äpplet och acceptera att dessa penslar anses vara bra och att jag har fel. Jag förstår bara inte hur de som har smalare naglar än jag beter sig för jag får måla med penseln på "fel ledd" för att inte se ut som jag doppat fingrarna i en färgburk. Nå, nog med gnäll, det är fantastiska färger och jag ser fram emot att prova dem.

Kommentarer

Postat av: Aila
Publicerad 2012-09-27 18:38:03

Nu dör jag, på riktigt!!! Och Isadora, jag har blivit vän med deras borste, vi kommer bra överrens faktiskt!

Svar: Ja, jag hoppas att jag klarar att använda IsaDoras penslar jag med.
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-09-27 19:48:09

Oj oj oj, vad mycket fint här :)

Svar: Ja, det var en bra paketdag.
Sminkan

Postat av: Lina
Publicerad 2012-09-27 21:44:16

Oh vad mycket fint! Skulle vilja se Slutty Pumpkin!

Svar: Den är också väldigt spännande!
Sminkan

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-09-27 22:12:47

Antares! Blått med komplementärfärg = spännande.

Svar: Ja, den lockar mig med!
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-09-28 08:21:28

Jag gillar också Isadoras pensel och deras senaste kollektion har verkligen en hel del pärlor!

Svar: Jag fattar inte hur man kan gilla den eländiga penseln men uppenbarligen finns det de som gör det. Så, skulle ni vinna omröstningen finge jag acceptera det... D:
Sminkan

Postat av: Xana
Publicerad 2012-09-28 08:21:29

Måste vara irriterande med Isadoras penslar :/ Jag har turen att min lillfingernagel är precis lika bred som borsten... Så det passar mig :)

Svar: Ja, jag tycker de kunde ha den lite smalare för då kunde alla använda den utan problem.
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-09-28 09:31:58

Antares vill jag se först! Eller Apple Picking, för den plockade jag inte med i min beställning från Cathryn... Jag funderar om jag kanske borde korrigera det misstaget. :o

Jag som har rätt breda naglar har ju fan problem med IsaDoras penslar... Röstar också för en omröstning.

Svar: Ja! Omröstning!!!
Och Apple Picking kan ju vara en hit likväl som en miss. Det är den jag är mest osäker på.
Sminkan

Postat av: cc
Publicerad 2012-09-28 12:02:02

Jag hatar också Isadoras penslar!!! meckigt... var jättenära att köpa den som heter Peacock o den blåa som du har på bilden också....

Svar: Ja, färgerna är ju himla fina.
Sminkan

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-10-01 23:08:34

Vilka finingar du har fått hem!

Jag avskyr Isadoras pensel så mycket att jag inte köper deras lack. Alls. Skulle de göra något extremt spektakulärt jättesnyggt lack så kanske jag skulle göra ett undantag, men det har inte hänt än. Och då är jag ändå vanligtvis inte så värst kinkig vad gäller penslar.

Svar: Penslarna är en stor nackdel med IsaDoras lack. Stor. Jag vill fortfarande ha en omröstning om dem så IsaDora skulle kunna se hur många som ogillar den.
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela