Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hare Midsummer's Midnight

Publicerad 2012-09-22 12:30:00 i Naglar i svart, grått, silver,

Okej. Jag erkänner. Jag har inte gjort lacket rättvisa. Jag har försökt dock, både igår och idag. regntunga skyar över Stockholmsområdet och min vanliga inkompetens ger dock ett slutresultat som inte är imponerande. Lacket i sig är oerhört, oerhört vackert.
Hare Midsummer's Midnight är en svart jellybas med glitter i lila, magenta, grönt och blått. Det är små glitter, det är mellanstora hexglitter och större hexglitter och så fyrkanter. Jag har lagt två lager av Midsummer's Midnight över A England Lady of Shalott om ni undrar. Jag tror man kan få det här täckande av sig själv men jag hade ju en manikyr som passade för lite layering så jag körde på det. 
Det är lättlackat och känns inte alls så där tjockt som många indielack kan upplevas. Nikole på Hare kan verkligen göra lack som är följsamma och fina att måla med. Jag har två lager överlack här, som vanligt med ett glitterlack, men det här är betydligt slätare än t.ex OPI:s glitter från Muppets eller ChG glitter från någon av deras glitterkollektioner. Jag älskar det här lacket. Älskar! Ser ni på den usla detaljbilden hur glitterpaertiklarna simmar i lacket som har hur mycket djup som helst trots layering (som ofta dödar djup enligt mig) och trots att det bara är två lager. Jag vet inte vad jag kan säga mer än att om ni gillar mörka lack med glitter i så måste ni köpa det här. Ni kommer inte ångra det. 
Jag hoppas ni får alla fall någon sorts idé om det här lackets skönhet även med dessa kassa bilder.
 
 

Kommentarer

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-09-22 12:47:16

Ser väldigt fantastisk ut :) Jag har inte handlat lack på flera månader så kanske ska slå till om jag bara får tid! :)

Svar: Slå till!!
Sminkan

Postat av: Lina
Publicerad 2012-09-22 13:14:16

Gud vad fint! Måste köpa detta när jag får lön!

Svar: ja, gör det! Du kommer inte ångra dig!
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-22 13:48:07

Det ser ut som om det är ädelstenar i lacket! Verkligen mkt tjusigt... Förstår dock inte vad du menar med din vanliga inkompetens. Exakt vari skulle den bestå?

Svar: det ser verkligen ut som juveler! Håller med! Alltså, det är sjukt vackert!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-09-22 14:14:59

Jag är med Emma.. Vadå för jävla inkompetens? Dina bilder är fantastiska som vanligt! Och lacket ser helt underbart ut. Jag har cravings och det kryper i benen på mig för att jag inte har det här själv.

Svar: Men jag ser ju hur lacket ser ut. Det är vackrare än någon av mina bilder förmedlar.
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-09-22 15:28:57

Fast bara för att vissa lack är lite mindre fotogeniska än andra så betyder det inte att personen bakom kameran är inkompetent? Eller har jag fel?

Knäppis.

Svar: ja, du har rätt. Jag är inte inkompetent. :D
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-09-22 15:31:04

Meh, bilderna är ju jättefina! Och lacket är magiskt!

Svar: Tack! Och ja, lacket är magiskt!
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-09-22 17:58:55

Ljuvligt vackert lack! Jag har också svårt att se någon inkompetens här :) Vädret däremot... Här vill lille valpen knappt gå ut och kissa, och han har ju ändå ganska bra päls :)

Svar: Där ser man! Min labbe-tjej var född i november och dessutom en av de där rekordvintrarna med sju meter snö, typ. Hon tog sin tid på sig att bli rumsren...
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-09-22 19:59:40

Oh, så fint! Har inga Hare, borde nog skaffa några :D

Svar: Ja, jag är alltid för ett köp av en Hare!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela