Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Gissa vad! Nytt i lacklådan - igen!

Publicerad 2012-09-22 11:10:00 i Nytt till lacklådan!,

Igår ringde det på dörren och brevbäraren stod där med två fina paket, ett från Nikole på Hare och ett från Noelie som har Smitten Polish. helt fantastiska indie-tjejer som nog gör de lack jag är mest inne på att skaffa fler av just nu. Från Hare kom Midsummer's Midnight, Heat Plague och Dog Day Dream. Jag är så sugen på att prova alla tre! De är underbara i flaskan och jag har Midsummer's Midnight just nu och den är härlig! Så himla underbar!
Noelies lack är lika läckra de. Jag ville ha nya lacken Hocus Pocus och I Want it Now och gamla godingen Pure Imagination och Noelie inkluderade en extra som hon gjort till mig, Sweet Swede! Det är den gröna ni ser längst till höger. Så himla gulligt, speciellt som hon vet att grönt är en stor svaghet för mig! Alltså, lacken är så vackra att jag bara vill sitta och rulla flaskorna fram och tillbaka i ljuset och se glittret blinka upp mot mig! Ah!
Vill ni också ha Smitten eller Hare lack? Båda finns i så fall att köpa från Llarowe
De har även Etsy shoppar: Hare Polish och Smitten Polish.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-09-22 11:19:55

Hare lacken ser verkligen speciella ut! Smitten lacken är också fina!

Svar: Ja, Hare är så unika! Jag är alltid lika hänförd. Smitten är underbara på naglarna, som juveler!
Sminkan

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-09-22 11:30:04

Hjälp så fina. Min önskelista är så lång nu att jag slutat fylla på den. Borde kanske lacka om naglarna nu så att jag kan beta av min hög. :) Bara Z kvar. :)

Svar: Japp, beta av! Det är bra med helger för då kan man hinna två lack om man ligger i! ;D
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-09-22 11:44:11

Alltså... !!!!!!! Jag dör en sväng. Hocus Pocus står redan på min inköpslista, men jag blev störtförälskad i Midsummer's Midnight. Måste få tag på, på något vis. Hittar ingenstans och jag känner mig som en kass människa om jag kontaktar henne direkt och ber henne skaka ihop en flaska till mig.. Buuu. Argh. Du är värdelös för min ekonomi och köplusta!

Svar: Äsch, jag gjorde så. Jag mailade henne för jag ville ha just dessa tre och ville inte betala frakt hit och dit. PM:a på "vårat" forum så fixar hon det.
Sminkan

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-09-22 11:44:45

Åh va kul och spännande! :)

Svar: Ja! Visst är det!
Sminkan

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-09-22 11:45:55

Dumma reklambanner är så j*vla i vägen så att då jag skulle trycka "skicka kommentar" så pricka jag reklambannern och skickades till yves rocher....suck..

Svar: Ja, jag har mailat Marika för länge sedan för att se om hon kan hjälpa oss men har inte fått svar än. I värsta fall måste vi byta till en generisk design som blogg.se tillhandahåller.
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-09-22 12:53:50

Så, nu funkar det. :D

Svar: Du är ett underverk som förtjänar att belönas rikligt!
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-09-22 13:30:11

Smitten lacken ser intressanta ut tycker jag!

Svar: Ja, de är jättefina!
Sminkan

Postat av: Lina
Publicerad 2012-09-22 13:30:18

Gud alla lack ser ju helt underbara ut! Kikade precis över till både Hare och Llawore men ingen av dem hade Midsummer's midnight inne, blev lite ledsen i själen kände jag....

Svar: Det hinner komma in igen. Det var inne på Llarowe förra veckan. De säljer slut fort men de är inte d/c så det kommer tillbaka.
Sminkan

Postat av: Lina
Publicerad 2012-09-22 13:33:49

Åh vad skönt att höra att de kommer in igen!

Svar: Ja, oroa dig inte. :D
Sminkan

Postat av: Aila
Publicerad 2012-09-22 14:05:09

Åh herregulans vad fina.... vill haaaa...!!!

Svar: Ja, jag förstår det. Jag är helt lycklig och kan knappt välja vad jag ska måla med härnäst.
Sminkan

Postat av: Martine
Publicerad 2012-09-22 14:19:48

Helt underbara allihopa! Så himla gulligt att hon gjorde ett speciellt till dig! <3

Svar: Ja, det är så himla rart av henne! Jag blev så himla rörd!
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-09-22 15:30:02

Alla lacken ser ljuvliga ut, men Hare-lacken lockar mig nog mest. De ser helt fantastiska ut i flaskorna! Men vad gulligt Noelie gjorde ett lack till dig. Namnet är så rart!

Svar: Ja, jag blev så rörd att hon gjort ett enkom för mig! hon är så fin och snäll och hennes lack är ljuvliga!
Och visst är Harelacken oerhört lockande! Du skulle nog älska Dog Day Dream som är en röd jelly. Du måste prova när du hälsar på nästa gång.
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-22 15:46:57

Hehe. jag är inte så överraskad. De ser fina ut, särskilt harlacken...

Svar: Äsch, lite överraskad blev du allt! ;D
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-22 15:51:14

Hehe, nope:D

Postat av: Vikab
Publicerad 2012-09-22 18:46:48

Jag började nästan dregla lite när jag tittade på dessa flaskbilder. Hoppas llarowe får in mer Hare snart...

Svar: Ja, Hare är så fina!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela