Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Creepy Green Light

Publicerad 2012-09-30 12:54:00 i Nagellack jag frankat,

Jag måste ju visa lite mer av mina hemmafrankade lack i Type O Negative-kollektionen. Det här är Creepy Green Light, ett effektlack med glitter i turkos och mica som skiftar i grönt samt prismatiskt skimmer. Tror jag. Alltså, det är hopplöst att försöka komma ihåg nu vad jag geggade ihop då när jag var i farten med alla grejer. Den är alla fall grön. Eller blågrön i vissa ljus.
Här ser ni den över svart. Jag tror det är Camelot jag har i botten men jag minns inte det heller för nu är det ett tag sedan jag bar det. Ni kan se det då jag tagit bilderna i sol, något jag inte sett på länge. Det är ett lager och jag tror det är lagom. Tvivlar på att det skulle bli bra ens om man lyckades göra det täckande, det är tänkt som ett effektlack. Jag tycker det blev just effektfullt också. Och lite creepy! ser det inte ut som slemmig alger som kryper uppför klippan? 
Jag är fortfarande jättenöjd med min lilla tribut-kollektion. Alla lacken blev faktiskt väldigt lyckade! Jag är nästan lite inne på att göra en del två av kollektionen men vågar inte riktigt för nu har jag nog jinxat det här komceptet med att vara så otroligt självbelåten... :D
Hade glömt att det fanns en film på den här! Här kommer den alla fall:
 
 

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-09-30 13:40:02

Oh, gud vad coolt det blev! Verkligen jättesnyggt! Jag tycker definitivt att du ska göra del 2!

Av nån konstig anledning så ser inte jag svaret på kommentaren på Lynnderella's lack! Blogg.se har verkligen lyckats!

Svar: Äsch, jag glömde säkert klicka på publicera för av någon anledning vill blogg.se ha det till att du är spam. ;DJag skrev bara att indie-scenen exploderat på sista tiden så det var itne spännande svar...
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-30 14:55:16

Oh, det här var ju galet fint! Snyggast hittills från den kollektionen:)

Svar: Nej, jag gillar Suspended in Dusk och Burnt Flowers Fallen ännu mer!
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-09-30 15:54:34

Oj, oj, oj, så fint!

Svar: Tack!
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-09-30 17:05:29

Skitsnyggt och det ser dessutom väldigt unikt ut!

Svar: Visst är det fint för att vara hemmagjort av lilla mig!
Sminkan

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-09-30 17:41:57

Spännande lack! Tror jag gillade den bäst i ljuset i andra bilden :P

Svar: Ja, då kommer det tealblå tonerna fram.
Sminkan

Postat av: Little Miss Nailpolish
Publicerad 2012-09-30 18:44:50

Det där med slemmiga alger ser jag då inte alls nåt av... ;)
Snyggt! Bra jobbat!

Svar: Tack!
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-10-01 12:53:42

Oh ja! Det där var lika fint som dom andra!

Svar: Ja, jag gillar det!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-10-01 18:48:41

Jävlar vad snyggt!!! Jag önskar att jag såg flaskan iRL när jag ändå hade chansen. Tycker att den borde ha en förtjänad delad första plats bland dina gröna, utifrån dina bilder!

Svar: Av mina gröna frankenlack? Med Arawn? Hmmmm....
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-10-01 19:03:08

Nej, alla dina gröna! Still Alive! Och Arawn med för den delen. <3

Svar: Du är tokig! Så snygg är inte den här.Fin men inte så fin.
Sminkan

Postat av: Lina
Publicerad 2012-10-03 02:14:13

Wow vad snyggt!

Svar: Tack!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela