Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

13 nya lack

Publicerad 2012-09-15 17:02:00 i Nytt till lacklådan!,

Jag lovade ju bli bättre på att visa vilka nya lack som ramlar in. I torsdags kom de här 13. Det är ett gäng KleanColors, som ni ser, och så ett gäng indies. Hare Afterglow, Contrary Polish Firebrand och Bright Night samt Girly Bits Daddy's Little Girl och Cu Blue. De ser jättefina ut allihop och jag har Hare-lacket på naglarna nu. Inte så mycket mer att säga om detta, tror jag. Jo, man ser att jag är helt inne i ett färgtema med blåa, vinröda och lite fuschia-tonade färger. Färger som klär mig väldigt bra och som jag ständigt återvänder till. 

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-09-15 17:54:14

När man själv har köpstopp (nästan iaf) så är det extra kul att se andras inköp. Är det ett orange metalliclack jag ser? En vän till mig hade det på naglarna och det var såååå fint. Även ett av de lila metalliclacken var döfina.

Svar: Det är det i orange, ja. Och ett lila i andra änden. De slank med. :D
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-09-15 18:35:41

Jag är så sugen på att klicka hem några fler av Kleancolors metallic lack.

Svar: Ja, de är så billiga!
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-15 19:09:14

Wow, vilka skönheter du har fått hem. Men inga Wet 'n' Wild:(

Svar: Nej, de verkar förlorade...
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-09-15 21:53:59

Roligt! Jag ser fram emot swatcharna! Kanske skulle skaffa lite fler KleanColors, de har faktiskt många fina lack och priserna är otroliga!

Svar: Ja, de är billiga, det är de!
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-09-15 22:19:19

Vad många spännande lack! Ser fram emot swatches!

Svar: Ja, jag med!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-09-16 01:05:01

Yay, paket! :D

Svar: Jag älskar paket! Kan knappt bärga mig till nästa laddning!
Sminkan

Postat av: Lela
Publicerad 2012-09-16 21:09:41

Hade en period där jag körde mycket Kleancolor, borde kanske ta mig tillbaka dit för sista bilden är ljuvlig:)

Svar: Jag lackar sällan med KleanColor, de flesta här är för att använda när jag frankar och vill använda lack istället för pigment för att färga basen, ofta också för att få lite suspension i lacken.
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela