Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Rivka Lilly

Publicerad 2012-05-26 16:17:49 i Naglar - holografiska lack,

Jag har holografiska naglar idag men ett helt annat lack än jag visar på dessa bilder. Vi får se om jag kan fota imorgon. Nu gick solen i moln nämligen och lacket är slitet eftersom pappa och jag kämpat med en innätning av min balkong. Den blev inglasad igår nämligen och då fick jag ta ner kattnätet. Det var inte så enkelt att få upp det själv så jag fick ringa pappa för en blixtutryckning med slagborrmaskinen. Det blev lite improviserat morsdagfirande också, för det är ju mors dag imorgon. Det glömmer ni väl inte? Hur som helst, nätet är uppe, mina föräldrar på väg hem och jag tänkte att ni behövde få ett litet inlägg alla fall så ni vet att jag lever. Rivka Lilly ur arkivet alltså. :D
Tre tunna lager av ett lack som är godkänt på alla sätt men inte kasserar in några extra poäng. Det är inte jätteholografiskt, torktiden är bra men det är den på de flesta hololack. Det är okej helt enkelt. Färgen är dock ljuvlig. En blekblå med samma nyans som Signes ögon.
Jag har köpt det från Llarowe tror jag. Det var ett tag sedan. Gillar man bleka blå nyanser, som jag, är den värd att ha men jag misstänker att de nya Dependholosarna kan vara lika bra eller bättre alternativ. Där finns väl också en blekblå? Jag har inte jagat den kollektionen själv än. Fan, nu önskar jag att jag vore med på pressutskickslistan. Det hade smakat fågel att få hem några av dem i brevlådan. Nå, man får stå sitt kast och hosta upp slantarna som alla andra. Eller vara glad åt de hololack man redan har.

Kommentarer

Postat av: CC
Publicerad 2012-05-26 18:27:59

Jättekonstigt att inte du får pressutskick... känns som att var o varannan blogg får det. Och du har ju en seriös nagellacksblogg!



En fråga: sitter du möjligen med ett lack från Isadora "Galaxy" i nån låda som inte används? Är på jakt efter det... storfavorit hos mig men finns inte ö'mgre verkar det som :(

Postat av: CC
Publicerad 2012-05-26 18:28:39

eh längre skulle det stå...

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-05-26 19:26:11

Fint, men jag satsar heller på knalligt. Där finns flera blkblå bland Depends. Jag ska försöka hinna måla igenom dem inom kort :)

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-26 23:28:20

Fint med ljusblått. Att det inte är så holografiskt gör inte så mycket!



Jag har letat och letat efter Depends holosar men hittar dem ingenstans!! Märkligt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-05-27 13:03:55

CC! Jag har ju aldrig aktivt sökt efter PR utskick och är nog en för liten blogg för dem att bry sig om. ;D



Kerstin! Ja, knalligt är roligt!



MNPO! De kanske inte släppts än?

Postat av: CC
Publicerad 2012-05-27 18:52:37

Depend hololack såg jag på Åhlens city häromdan..

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-27 19:17:20

Jo, nu har jag hittat dem på en Ica Maxi :D Men vad jag har letat hela veckan!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela