Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Picture Polish Jade

Publicerad 2012-05-28 05:50:55 i Naglar i blågrönt&turkos,

Låt oss återigen ta oss ner i arkivets djup och se på ett lack jag använt en gång för länge sedan. Det är en del av min vinst från More Nail Polish frankenlackstävling. Man vann tre lack från Picture Polish och det här är väl det jag inte visat redan. Jade heter det och det är ett turkosfärgat lack snarare än jadegrönt. En fin vårfärg är det ju så ni kan ju njuta av det på bilderna. 
Formulan är ingen dröm men inte det värsta jag varit med om heller. Det är aningens tjockt så tunna lager är att rekomendera för annars kan jag tänka mig att det bubblar. Torktiden är normal. Det är ett lack som är helt onödigt att köpa dock för HM och Depend har i prncip samma färger med bättre formula. Det känns lite som att jag gått över ån efter vatten helt enkelt.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-28 06:17:27

Det är en väldigt fin vårfärg men som du säger man kan få den här typen av färger på HM, Depend mm..

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-05-28 08:00:02

Trevlig färg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-05-29 09:08:26

MNPO! Ja, det är helt ounikt.



Kerstin! Men inte värt pengarna om man skulle köpa det.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela