Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nat Robbins Midnight Hour

Publicerad 2012-05-10 06:10:20 i Naglar i blått,

Midnight Hour av Nat Robbins är ett lack som utpekats som en möjlig dupe till Essie Starry Starry Night. Det är inte en exakt dupe men troligen det av mina lack som är närmast originalet. 
Svärtad blå jellybas och små silverfärgade glitter. Jellyn låter glittren skina igenom så man ser det som att det även är olika nyanser av blått förutom silvret. Det här är två lager av lacket som vare sig var fantastiskt eller dåligt att måla med. Ett mellanlack ur den synvinkeln men färgen är ju underbar. Jag är ju svag för dessa mörkblå md silverglitter som ni vet.
Jag fick det här lacket i present av en förtjusande lackälskare i Polen som visste att jag ville ha det. Oerhört gulligt! Jag har ingen aning om hur man annars får tag på dem.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-10 06:24:26

Väldigt, väldigt vackert!!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-05-10 10:11:54

Jättefint. Att det alltid ska vara så svårt att få tag på såna här godbitar.

Postat av: Polityr
Publicerad 2012-05-10 11:51:13

Åh, jag vill verkligen ha detta!

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-05-10 12:44:41

Meeen! Elakt att visa en skönhet som vi sen inte får veta vart man kan hitta ;D

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-05-10 12:49:15

Mycket fint lack! Ett sånt saknas i min samling, måste nog få tag på något liknande någon gång.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-10 20:01:11

MNPO! Den är det!



Pamsan! JA, visst är det besvärlgt ibland.



Polityr! Ja, det förstår jag. ;D



Andrea! Äsch, det är väl bättre än att bara visa svindyra HTF? Det här kan man swappa till sig på MUA. Det är ett budgetlack i Polen.



Nageldraken! Ja, kanske brite Birds The Dynamos kan vara något?



Postat av: kerstin
Publicerad 2012-05-10 20:25:31

Mycket vackert!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-11 05:55:16

Kerstin! Det är ju det!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-05-11 11:42:12

Väldigt, väldigt fint!



Tycker det är kul att se udda märken som man sen kan hålla utkik efter när man är ute och reser.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela