Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Lynnderella Snow Angel

Publicerad 2012-05-31 15:57:00 i Naglar i vitt, nude, beige,

Vi tar en till repris medan vi väntar på att jag ska orka tömma kameran. Jag har en oerhört intensiv period på jobbet och med mitt eget pluggande. Ska lämna in hemtentan snart och sen släpper den biten men jobbet kommer fortsätta vara rätt intensivt någon vecka till. Det finns hopp om mer sommarfärger snart dock för jag har både haft det vackraste neonrosa lack jag sett på naglarna (hoppas bilderna blev bra!) och ett alldeles förskrckligt gult. Fram till dess jag tömt kameran och redigerat är vi dock hänvisade till arkivet och det lite knepiga är att arkivet består av vampies och holos... Ett inlägg med glitter i en ljus nyans hittade jag dock, det här. Lynnderella Snow Angel.
Jag tror det är OPI Don't Touck my Tutu som är bas. Det ser rätt fint ut tycker jag. Jag gillar Snow Angel och i ännu högre grad gillar jag DTMT!

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-05-31 16:29:04

Jag är otroligt svag för den här typen av lack. Måste verkligen se till att skaffa DTMT och även glitterlacket i samma kollektion som har ett jobbigt namn. :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-05-31 18:38:14

Det här lacket tål verkligen att visas i repris - så fint! Nu blev jag nyfiken på vilket det vackra neonrosa är! :-)

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-05-31 19:13:31

Den enda Lynnderella jag har som jag verkligen gillar! Jättefint.

Postat av: Annie
Publicerad 2012-05-31 19:41:49

Det ser väldigt vackert ut! måste nog skaffa tutu-lacket ^^

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-05-31 20:00:22

Jag vill ha!! Älskar den här typen av manikyr just nu.

Postat av: Tufwa
Publicerad 2012-05-31 20:54:43

Otroligt fint nagellack, skulle gärna vilja ha det. Vet inte om jag missade det i texten men vart kan man köpa det?

Ha det bra. //tufwa

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-31 21:34:24

Det här är ett lack jag kommer att skaffa om det går att köpa igen! Underbart fint!

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2012-05-31 23:59:40

Vad mjukt och lent det ser ut! Snow Angel är alldeles underbar (och helt omöjlig att få tag på), men DTMT måste-måste nog införskaffas.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-06-01 05:46:02

Pamsan! Jag har inte känt något sug efter att prova glittret, det var med i minisetet, men jag har sett väldigt snygga manikyrer med det.



NAiltastic! Ja, du kommer snart få veta! Det gjorde succé i skolan. Alla kommenterade det och tyckte naglarna såg fantastiska ut!



Kitty! Jag gilar nog fler men det är inte svårt att förstå varför den här hypats.



Annie! Ja, det är ett oerhört fint lack!



Lacklycka! Ja, det är vilsamt och vackert.



Tufwa! Man kan köpa det hos LLarowe genom deras wish list. Det finns förklarat på första sidan. Det tar en stund men det funkar.



MNPO! Det finns väl fortfarande? JAg vet att vissa blev d/c men gällde det även denna? Annars finns det att köpa från Llarowe genom deras wish list.



Brilliant! JAg tror det fortarande går att köpa från Llarowe genom deras wish list.

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-06-01 06:27:49

Jag trodde inte de tog emot wish lists längre? Eller?

Postat av: Helena
Publicerad 2012-06-01 11:05:30

DTMT är helt underbart och Snow Angel är väldigt fint också. Har insförskaffat Piroutte My whistle och det känns som att man inte behöver både den och Snow Angel.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-06-02 14:14:00

MNPO! Jag tror de gör det men jag vet inte. det glunkas ju om en ny kollektion också.



Helena! PMW är i och för sig inte särskilt lik Snow Angel men jag förstår hur du menar. Det är ju ett glitter alla fall om än inte lika speciellt.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela