Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hits No Olimpo Ares

Publicerad 2012-05-14 05:33:01 i Naglar - holografiska lack,

Det här är söndagens hololack. Helt underbara Hits Ares. Planen är att ha den under arbetsveckan som kommer. Jag älskar verkligen rött och ett rött hololack måste väl vara bland det bästa som finns! 

Ares, tre lager av klarröd jelly med en vacker scattered holo effekt som är svår att fånga på bild. Den är ljuvlig, lysande och glittrande! Hitslacken har väldigt fåniga flaskor och penslarna är inte de bästa världen sett men tack och lov är formulan på de holografiska lacken bra och om man är försiktig så den breda penseln inte målar utanför nageln så håller sig lacket där man säter det utan att rinna ut eller bete sig illa på något annat sätt. Bredden på penseln är ungefär som den på OPI Pro Wide Brush men något styvare vilket gör att den alla fall inte fjädrar ut så mycket. Det gör den inte bättre än OPI-penseln, men den är fasen inte sämre heller. Jo, om den är ojämn, men det har jag bara varit med om i Hits duokroma lack.
Jag måste visa ännu en av mina ringar. Det matchar inte perfekt med lack och ring, men det är lite roligt att få visa upp den ändå. Jag gillar stora smycken. Ska det vara så ska det vara så det syns, helt enkelt.
Ja, vad mer ska jag säga. Ares har normal torktid med Seche Vite. Det är ett lack som är vackert även i skugga eftersom färgen är så pass intensiv. Det är verkligen ett underbart lack och jag har använt det flera gånger. Så många gånger att jag har en backup av det faktiskt. Lacken är fluffiga och mängden i flaskorna liten så de räcker inte till mer än kanske tio manikyrer. Väl värt alla fall, och man kan ju beställa dem från brasilien så får man dem åtminstone billigare än om man köper från Llarowe. Jag köper mina backuper så, för då är det inte lika bråttom. Jag brukar vara för ivrig för att vänta på nyheterna, liksom, men sen gör det inget att frakten tar några extra veckor.
Jag vet, ni var inte så sugna på videor, men den här gången blir det en för det här lacket tycker jag man får en bättre uppfattning om på filmen än på bilderna. Ni behöver ju inte titta om ni inte vill.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-14 06:35:46

Ja, åtminstone ett rött holo måste man ju ha! Det här ser fantastiskt fint ut! Det måste jag skaffa!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2012-05-14 07:49:24

Väldigt vackert! Det här står på min lista men jag har inte riktigt råd just nu. Och jag tycker det är toppen med video, helst med hololack så man får se hur det "rör sig" :)

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-05-14 07:56:23

Otroligt fint!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-05-14 13:06:43

Vackert! Ett rött holo kanske inte vore så tokigt att äga.

Postat av: Andréa
Publicerad 2012-05-14 13:49:35

Underbar färg, kan hända att jag måste införskaffa det här lacket :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-14 17:57:51

MNPO! Det är väldigt fint. Jag gillar mina Hits-lack!



Zizzie! Ja, jag tycker nog också det kan tillföra. Vi får se hur många videor jag orkar göra, men just hololacken känns ju som det skulle vara kul att ha film på ibland.



Kerstin! Ja, det är det!



Helena! Det är inte tokigt alls. Skaffa bums!



Andrea! Ja, det är ett utmärkt lack!

Postat av: Laura
Publicerad 2012-05-14 18:02:11

Nice!

i follow you on bloglovin,

follow me back? xx

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-14 19:10:59

Ares är underbart vackert, du måste ha varit väldigt tjusig...

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-14 20:29:31

Laura! I don't use bloglovin' but I'm sure i will look in at your blog sometimes anyway.



Emma! Ja, det är ett härligt lack!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-05-14 20:43:00

Så vacker!

Postat av: marybeth
Publicerad 2012-05-14 20:53:57

Galet vackert!



Och vaddå inte så sugna på videos, jag gillar videos! :D

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-14 21:23:46

Annie! Ja, den är ju det!



Marybeth! Bra! Då blir det fler videor i framtiden!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela