Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hare Supernova Springs

Publicerad 2012-05-01 07:30:38 i Naglar i övriga färger,

Låt mig visa något annat än hololack. Det här har jag faktiskt också haft en av dagarna på landet. Den mulna och kalla dagen. Nå, det klarnade ju upp till eftermiddagen, men ett tag var det grått och det var då jag tog bilderna. Sen var lacket för slitet efter trädgårdsarbetet för att få vara med igen. 
Det här är två lager av Supernova Springs och de ligger faktiskt ovanpå min gamla manikyr, alltså över He's Going in Circles. Nej, det var ingen mening med det, jag var bara lat och det var inget fel på min gamla manikyr i form av flagande tippar eller så. Jag ville bara byta färg och ja, då målade jag detta ovanpå. Jag vet alltså inte om det är täckande på två lagerför sig själv men det är det alla fall så här. 
Färgen är en djuplila jelly med grönt glitter. Det är det, enligt mig, snyggaste av mina Hare-lack. Det beror delvis på att det är mörkast men också på att det är mest konventionellt. Asteroid Turf är så extrem och det måste man vara på humör för. Det är inte varje dag man vill ha en färg som får en att tänka på hulken med herpes på naglarna. Den är ändå min nummer två av mina tre för de dagar man vill ha hulkenherpes som en sorts accessoar och statement är den ju oöverträffad. Och jag har sådana dagar. Cosmo Blossoms är en sorts lightversion av Supernova Springs och känns i stort sett menlös.

Kommentarer

Postat av: Polityr
Publicerad 2012-05-01 09:28:34

Så vackert! Gillar den verkligen.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-01 09:39:18

Tycker också att det var det snyggaste av Hare-lacken, min första tanke när jag såg bilderna...

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-05-01 10:24:23

Hulkenherpes! Jag fnissar på mig! :D



Vackert lack btw.

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-05-01 10:24:53

Hulkenherpes! Jag fnissar på mig! :D



Vackert lack btw.

Postat av: Kajsa/Monticka
Publicerad 2012-05-01 12:46:45

Skitsnyggt!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-05-01 16:41:04

Det var jättesnygg!!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-05-01 17:13:35

Haha, hulkenherpes! Klart man vill ha ett sådant lack. :-)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-01 20:00:33

Polityr! Visst är det trevlig!



Emma! Ja, det är klart. Du gillar ju inte hulkherpes... :D



MrsData! Hihi!



Kajsa! Ja, den är det!



Annie! Visst är den fin!



Nailtastic! Ja, man vill ju det!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-01 21:46:54

Det här var väldigt snyggt!

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-05-02 00:46:23

Bäst hittills! Nu känns inte Cosmo Blossoms lika vacker, för den här är mer "jag" :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-05-03 08:55:40

Ooh, fint!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-03 14:52:13

MNPO! Den är det!



Andrea! Nej, vi slägnger Cosmo Blossoms och älskar det här istället!



Chaosophia! Ja!

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-05-03 16:32:24

Mycket snyggt lack! Fasen, nu blev jag sugen på att beställa Harelack också... :-)

Postat av: Agneta - My Nail Mania
Publicerad 2012-05-04 14:01:54

Åh det här var härlig! Håller med om att det är snyggast hittills.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela