Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Girly Bits Promise Me

Publicerad 2012-05-05 13:04:46 i Naglar i rosa,

Här kommer ett av mina lack från Girly Bits. Det här var en mini-extra som Pam packat ner, en trevlig överraskning även om jag kanske inte köpt den själv. Det är inte min sorts rosa. Lacket har fått namn efter Pams dotters första egna sång som getts ut, tror jag, och det är en rosa skir jelly med olika slags glitter i. Det ni ser här är tre lager och då är VNL ändå tydlig. 
Jag upplevde lacket som ganska tjockt och svårbemästrat. Det ville glida på nageln och forma vallar eftersom torktiden är lång och lacket lite segt. Jagvar kanske inte så himla noga heller, för jag hade inte tänkt behålla lacket på. Det är en ljuvlig liten skapelse om man är förtjust i rosa. Jag har rosa lack jag verkligen gillar men det är sällan ett rosa lack ropar på mig. Det här är inte min stil alls, men jag kan se att det är ett lack som nog många kommer älska. Vad tycker du? Är det ett lack du skulle vilja bära?

Kommentarer

Postat av: Liza
Publicerad 2012-05-05 13:20:03

Tja man kan väl ha det nån dag

Postat av: Helena
Publicerad 2012-05-05 14:34:07

Tycker det var överraskande fint faktiskt!

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-05-05 15:00:43

Jajemän till min egen förvåning tyckte jag om'et. Lite OPI Pirouette My Whistle över You Callin' Me A Lyre? Fast det där ser mera rosa ut ändå..

Postat av: Anonym
Publicerad 2012-05-05 15:09:42

Pretty, but sheer. I just ordered this so when I get it I will layer it over something to cover up VNL.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-05 15:17:53

Liza! Det kan man, det är ju inte fult på något sätt.



Helena! Ja, det är fint tycker jag, men inte min grej.



Kitty! Ja, det är en fin rosa dessutom. Jag kanske kan bli mer vänligt stämd mot det om ett tag. Jag har ju blivit tolerantare mot jellies t.ex...



Anonym! It is sheer. I should try some layering with it too.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-05 15:55:13

Sött, men nej jag skulle inte köpa det själv...

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-05 21:33:41

Jag kan tänka mig detta som ett layering över ett rosa lack, men formulan lät inte rolig!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-05 22:18:37

Emma! Nej, det förstår jag. Inte din stil heller.



MNPO! Ja, det är nog ett fint lack om man har rätt bas till det.




Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela