Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Gina Tricot Luxurious

Publicerad 2012-05-16 05:46:00 i Naglar i guld, koppar, brons,

Ett foillack från Gina Tricots lacklinje, kallt guldigt eller bronsigt, ser ni här. Inte unikt, jag har minst en kanske fler dupes, men jag skaffar ju den här färgen och typen av lack för jag gillar dem. Det här är tre lager och det är varken lätt eller svårt att måla med. Två lager om man är mer generös kan nog funka det med. Torktiden är varken lång eller kort. Det är ett mellanlack, helt enkelt.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-16 05:48:39

Jag gillar också såna här metallack, de är tjusiga och klär de flesta...

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-16 06:24:56

Jag faller också för den här typen av nyanser och finishar. Det ser underbart vackert ut!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-05-16 07:57:26

Det var riktigt snyggt! Jag har inte hunnit köpa på mig några Gina-lack än, men om jag inte hittar ngn dupe till detta hemma kan det mkt väl bli ett köp.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-05-16 14:03:44

Mycket tjusigt! Påminner en del om Orly Rage eller?

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-16 18:08:48

Emma! Det är en fin och bra typ av lack!



MNPO! Ja, det är ett härligt lack!



Kerstin! Ja, det är värt att äga om man inte har något liknande.



Nailtastic! Ja, en hel del. Men Rage är bättre. Mycket bättre faktiskt, trots att jag och Orlys pensel inte är bästa kompisar.

Postat av: CC
Publicerad 2012-05-18 20:27:22

Mmmmm snyggt!! Detta borde jag köpa

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-19 08:28:34

CC! Det skulle nog passa dig väldigt bra!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela