Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Ebalay 008

Publicerad 2012-05-03 20:14:28 i Naglar - duokromatiska,

Jag uppdaterade min manikyr med China Glaze GR8 och behöll den några dagar till genom två lager Ebalay 008. Det är den gul/guld/rosa/gröna av Ebalays effektlack. Jag vet inte hur täckande den är på egen hand men två lager täcker definitivt holon under. Den är snygg!
Härligt multikrom! Jag lyckades inte fånga den syrliga gröna färgen som finns där, men det kanske kan anas en liten grönton alla fall. Lacket är enkelt att måla med och det torkade utan bekymmer. Här är det Seche Vite som är överlacket.

Några bilder är tagna i solsken, andra i skugga. Ni kan säkert se själva vilka som är vad. I solsken så blir det mer glittrigt och guldigt än mulikromt men det gör ju ingenting. Det är fint då med även om jag kanske föredrar det i skuggan. Vi avslutar med en solbild.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-05-03 20:33:10

Men herregud, jag dör så snyggt! Ser helt underbart, måste klicka hem det!

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-05-03 21:52:34

Sorry för att jag lägger mig i här men Anne; Jag bor i Sthlm och pallar inte se mina Ebalays efter att dom hade så sjukt dålig kundbemötande när min lackbeställning var märkta kors o tvärs fel. Maila mig om du vill köpa min 008 (eller 006) eller vad den nu heter.. Har inte ens öppnat flaskan.. ([email protected])

Postat av: Annie
Publicerad 2012-05-03 21:55:45

Ju längre jag tittar desto mer gillar jag den.. Men det känns fortfarande bara som en väldigt fint lack och inte något jag måste ha nu bums genast...

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-03 22:01:30

Nailtastic! Ja, den är så fin att du borde köpa den. Kanske av Kitty. :D



Kitty! Bor du i Stockholm? Vi får inkludera dig i vår nästa lack-träff! Jag trodde du bodde i närheten av Cactus eftersom du huserar hos henne.



Annie! Ja, jag förstår. Får man fram det gröna är den så mycket coolare men jag fixade inte det.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-05-03 22:12:22

Men shit pommes frites! Hatar mitt dumma köpstopp. :( Får inte glömma att beställa några av dessa nästa gång lönen kommer.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-05-03 22:24:25

Kitty: Mejlar dig imorgon! :-D

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2012-05-04 00:07:13

Det där såg ju verkligen superläckert ut!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-04 06:03:29

Pamsan! Det här är värt att ha!



Brilliant! Det är verkligen vackert!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-04 07:27:51

Det blev väldigt häftigt! Jag gillar de duokroma skiftningarna!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-05-04 19:25:18

Nja, det är snyggt och så, men inget jag känner att jag behöver äga.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-04 20:44:14

MNPO! Ja, och de är så mycket bättre IRL!



Helena! Inte? Du skulle se den giftgröna tonen.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela