Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Colorama Cherry Pop

Publicerad 2012-05-17 14:37:29 i Naglar i rött,

Nej, vi måste försöka komma ifrån alla dessa hololack. Jag har hur många inlägg med hololack som helst i arkivet och det blir fler och fler. Idag har jag målat om, från underbara Dionisio till vackra Atena, ännu ett av Hits holografiska lack alltså. Det är dock inte det jag ska visa er nu. Nej, ni får se ett lack jag fick som ett extra när jag köpte några lack av en tjej som hade en blogsale. Det är Colorama, från Maybelline. Ett rött jellylack som jag har tre lager av på bilderna.
Färgen är härligt knallröd. Saftig och mumsig. Inte ett dugg åt körsbärshållet dock, trots namnet, Cherry Pop. Jag är dock oerhört positivt överraskad över hur fint det blir på naglarna. Jag brukar ju inte gilla jelly men det här ser inte så tokigt ut faktiskt. Det är klart mn ser lite VNL men jag upplever inte att naglarna ser skitiga ut som jag kan tycka det blir med vissa lack.

Kommentarer

Postat av: Åsa L
Publicerad 2012-05-17 15:40:39

Fint! Jag tycker också att naglarna kan se skitiga ut när man ser VNL, åtminstone med vissa lack och på mig själv. Trodde bara att det var jag som tyckte det.

Postat av: Sanna
Publicerad 2012-05-17 18:18:27

Åh så himla härlig färg!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-17 20:01:21

Vilken fin och saftig röd färg!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-17 22:11:25

Ser härligt ut faktiskt, vackert glansigt och fin färg. Jag är ju lite omvänd vad gäller finish så vem vet jag kanske börjar bära röda krämlack:)

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-05-18 07:58:04

Jättefint! Ibland glömmer man nästan bort hur snyggt det kan vara m klassiskt rött!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-18 10:44:48

Åsa! Du är inte ensam. Jag och Emma tycker också så. :D



Sanna! Visst! Den är så smaskig!



MNPO! Ja, den är verkligen det!



Emma! Ja, vem vet. Du är verkligen inne i en krämfas.



Kerstin! Ja, och det är ju bland det snyggaste som finns så det är dumt att man glömmer det.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela