Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Basic 5501-33

Publicerad 2012-05-19 15:09:14 i Naglar i grönt,

Jag måste sitta vid datorn idag. Ska skriva en hemtenta på min fortbildningskurs. Alla fall en del av den. Så tråkigt... Jag kommer inte riktigt igång. Istället klickar jag runt på olika nagelforum, tittar på TV och funderar på att baka paj. Det ni. Alla gamla bra srategier för att slippa plugga vaknar i mig. Kanske ska jag städa? Kanske ska jag duscha? Kanske ska jag sortera mina örhängen? Det finns så många saker man intge vill göra när man har tid men nu känns de plötsligt så lockande. Jag satsr på att tömma ur arkivet lite till.
Det här lacket fick jag av en kollega som var i Tyskland för inte så länge sedan. Jag provade det direkt men som vanligt hamnade det underst i högen av lack jag måste visa. Nu har jag inte så mycket nyheter så då får det äntligen komma fram. Välförtjänt för det är ett härligt lack. Ett lager täcker bra och det är en djup, kall, svärtad grön. Skimmer dessutom. Visst är det fint! Inte så vårigt men underbart ändå. Den här typen av grön är så jag. Jag tycker den är elegant och dessutom passar den min hudton och min personlighet. Tycker jag själv alla fall.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-05-19 15:44:09

Väldigt vacker grön! Och ja, den passar dig väldigt bra!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-19 16:22:34

Nailtastic! Ja, den är underbart snygg!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-05-19 18:21:28

Haha, jag känner igen det där! Jag är aldrig så sugen på att städa/tvätta/baka/random hushållssyssla som när jag måste plugga på något ^^

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-19 19:53:26

Oh, vilket shimmer! Underbart!

Postat av: Anonym
Publicerad 2012-05-19 20:26:57

Annie! Nej, och nu är klockan så mycket att jag inte behöver plugga mer. ;D



MNPO! Ja, visst är det snyggt!

Postat av: Verunka
Publicerad 2012-05-23 19:34:07

I haven't tried those polishes yet - I'm kind of discouraged of trying them because I don't have good experience with make-up and other cosmetics by this brand. But the colour is awesome, I agree.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-05-24 06:04:00

Verunka! It was a little thick but managable. I have no other experience of Basic since we don't have the brand in Sweden.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela