Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

W7 Metallic Jupiter

Publicerad 2012-03-22 06:05:09 i Naglar - duokromatiska,

Men jösses... Jag är ju inte klar med de duokroma lacken från W7. Jag började ju med dem i höstas. Snacka om att vara seg. Jag brukar vara rätt snabb på att ta mig igenom kollektioner annars, och visa dem, men det har varit så mycket fantastiskt att det ena puttar ut det andra, liksom. Det var dessutom mycket duokromt under en lång period, både Models Own och Hits och Ludurana. Det finns en del likheter också mellan Models Own och W7:s lack vad gäller glittrighet. Och snart kommer Hits med en glittrig multikrom kollektion också. Nagellacksvärlden har äntligen läst mina tankar och drömmar och kör nu fullt ut på multikromt, holo, glitter och grönt!
W7 Metallic Jupiter är så mycket vackrare än mina bilder. De är en duokrom med nyanser av lila och blått. Det är ganska likt Neptune i samma kollektion men med mer lila än blått. Väldigt snyggt. Tre tunna lager på mina bilder, bra torktid. Helt klart godkänt.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-22 06:21:42

Oh, så fint!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-03-22 06:41:49

Snyggt! Känns lite annorlunda på något sätt.

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-03-22 07:05:25

Gillar! Speciellt hur det ser ut på sista bilden :)

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-03-22 08:01:38

Vilka underbara färgskiftningar!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-03-22 08:51:42

Det där var häftigt. Kul att det har kommit/kommer så mycket kul lack. Inte för plånboken dock. Får inre stress när jag inte hinner och har råd att köpa alla fina lack. Tur att jag kan titta på bilder här. :)

Postat av: Lina
Publicerad 2012-03-22 10:19:20

Superfint!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-22 13:46:08

MNPO! Visst är det fint!



Helena! Ja, kanske det. Jag tycker det påminner både om Orly Galaxy Girl eller om det är Out of this World jag tänker på, och om Models Own ena lack från Beetle Juice.



Lacklycka! Ja, det är snyggt!



Kerstin! Duokromt är härligt!



Pamsan! Ja, det är hur många läckra lack som helst nu!



Lina! Visst är det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela