Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Strawberry

Publicerad 2012-03-08 08:09:00 i Naglar i rosa,

Mer Jellybeans! Här kommer det rosa, Strawberry. Precis som med Blue Raspberry så har jag tre lager över ett lager Zoya Minka för att slippa VNL. Lacken i jellybean-kollektionen är verkligen äkta jellylack så de blir inte fullt opaka med tre lager. Det ska de ju inte, då tappar de ju själva poängen med att vara jelly. ;D
Strawberry är en lite dämpad rosa med kall underton. Den är glossig och "saftig" och väldigt söt. Även den här skulle säkert vara helt perfekt i en jelly sandwich. Förmodligen måste jag prova en sådan men jag kommer mig liksom inte för. Har ni förslag på en bra jelly-macka-fyllning? 

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-08 18:51:51

Jag gillar färgen, och jag gillar jellies. Är dock inte så bra på jelly mackor...

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-08 19:46:54

MNPO! Nej, men om man gillar jelly som de är är det väl ingen förlust om man inte gör mackorna? Jag skulle nog behöva lära mig att lägga något glitter mellan lagren för att slippa VNL-grejen.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-08 21:27:45

Nja, denna är nog inte riktigt min pastill. Och jag fattar inte grejen med Jelly, VNL är fult och ser smutsigt ut...

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-08 21:56:27

Emma! Det här är inte min pastill heller...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela