Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Mer nagellack på posten

Publicerad 2012-03-07 20:48:00 i Nytt till lacklådan!,

Titta vad som kom på posten idag! Pam's Girly Bits!
De ser verkligen fina ut alla flaskorna och den lilla flaskan är en bonus hon skickade med! antastiskt trevligt!
Och dessutom fick jag hem underbara lack från Brite Bird! Tre hololack och ett med glitter. Jag är så nöjd med dagens paketskörd!
Ingen hjälp fick jag med uppackandet av lacken idag men ni får se mina gostjejer ändå.
Signe och Siri exakt just nu.
Edit och Signe alldeles nyss.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-07 21:02:49

Oh, så söta dina gostjejer är! Alldeles underbara! <3

Det ska bli kul att se lacken :)

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-03-07 21:05:42

Oh! Härligt med så fina paket :) Gulligt med ett litet extralack sådär.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-07 22:17:57

Vilka superfina lack och vilka härliga gostjejer:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-08 08:13:42

MNPO! Ja, de är så söta och lacken så vackra!



Lacklycka! Ja, det har varit en väldigt bra vecka vad gäller paket!



Emma! Håller helt med dig!

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-03-08 16:37:38

Åh så mycket vackert, båda katter och lack!

Fick själv nyss hem Frankly My Dear och The Dynamos från Brite Bird! Blir fler någon gång snart, när det finns :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-08 19:47:57

Andrea! Ja, jag älskar Brite Bird, skuggor och lack och Sanna själv! Lacken är utmärkta, så mycket vet jag efter att ha provmålat några naglar.

Postat av: mona
Publicerad 2012-03-08 23:08:44

Såg att inlägget var från igår. Annars skulle jag skrivit at det är väl klart du ingen hjälp får med uppackanet idag. Det är ju kvinnodagen även för små kissmissar!! Ledigt vill de ha!!! De kanske tog ledigt igår också, bara för att värma upp... Har ni rått om varandra ordentligt idag, alla fyra kvinnor??!!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-09 07:53:40

Mona! Vi har rått om varandra ordentligt. Jag var hemma igår så vi har bara kramats och tittat på film.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela