Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Ludurana Aurora Boreal Admiravel

Publicerad 2012-03-15 17:26:00 i Naglar - duokromatiska,

Dags för duokromt! Jag älskar duokromt, eller som i detta fall multikromt, och jag älskar grönt. Det här är alltså ett rent vinnarlack! Admiravel från Ludurana. Min favorit bland grönt duokromt just nu.
Tre tunna lager ger full täckning. Lacket är oerhört skiftande. Här ovan ser ni det i skugga och sol och i lite olika vinklar. Grönt, brons och rosalila. Jag trodde faktiskt inte det fanns så mycket mer men ack vad jag bedrog mig. Det finns så mycket mer!

Kolla här! Lila, blått och teal och smaragd! Wow!
Man kan inte fatta att det är samma lack. Det är verkligen så oerhört skiftande. Oerhört! Att se det i ett ljus räcker inte. Man måste se det i dagsljus och med solen i lite olika vinklar. Jag var helt tagen av denna skönhet! Helt olika karaktär hela tiden! Jag vet att bilderna har konstiga vinklar och inte är så himla bra men jag försökte verkligen få med hela spekrat. Tro mig, det finns mer ändå att se i det! Regnbågens alla färger! Alltså blir det en miljon bilder!

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-15 18:39:42

Vad fint! Många fina nyanser i ett och samma lack :)

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-03-15 19:03:41

Men neeej jag dör! Herre j*vlar vilket lack. Tror inte jag sett något som skiftar på det viset. Så mycket liksom. Det ser verkligen ut som att du visar olika lack. Åååh, jag vill vinna på lotto.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-15 19:55:34

MNPO! Ja, det är helt otroligt!



Pamsan! Man fattar knappt hur det går till! Magiskt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-15 21:27:02

Verkligen fantastiskt vackert, älskar skiftningarna!

Postat av: Tiga
Publicerad 2012-03-15 21:38:19

Ja visst är det superfint! Är själv väldigt kär i det... :)

Postat av: Annie
Publicerad 2012-03-15 21:42:45

Är det här ett lack? För det ser inte ut som det... Ser mer ut som en hel kollektion med snyggingar.

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-03-15 21:46:25

Det var verkligen multikromt! Underbart vackert!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-15 22:15:33

Emma! Det här är verkligen helt spektakulärt!



Tiga! Ja, det är magiskt!



Annie! Visst! Man behöver inte lacka om på flera dagar för det är så omväxlande att man inte kan tröttna!



Kerstin! Fantastiskt!

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2012-03-15 22:19:46

Vilka vackra lack Ludurana gör! Detta ser helt magiskt ut!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-16 05:54:51

Brilliant! Visst är det fantastiskt!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-03-16 12:33:34

Men herregud, tror aldrig jag sett ett lack med så dramatiska skiftningar! Måste skaffa mig detta!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-16 18:29:08

Nailtastic! Den här är enastående! Det var den jag pratade om i söndags. Helt fantastisk!

Postat av: Jessica
Publicerad 2012-03-18 04:35:41

Oj, vilka skiftningar! Så fint!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-18 12:19:16

Jessica! Visst är det tjusigt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela