Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hits No Olimpo Hera

Publicerad 2012-03-02 19:31:37 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Fredag igen och alltså dags att visa holo. Ja ni har ju redan sett Sminkans inlägg med tjusiga BFF men jag vill också vara med och jag måste nog säga att mitt lack är finare än BFF, är ganska övertygad om att Sminkan också tycker det.
Vad ni ser här är Hera från Hits No Olimpo. Hera är så vacker så man blir alldeles knäsvag, hon är grön med en liten dragning åt teal och med en rejäl holoeffekt i solljus och elektriskt ljus. Täcker med två lager gör hon också och sitter alldeles utmärkt, jag bar lacket i tre dagar och det var som nytt även när jag tog bort det. Ett strålande lack alltså, men rätt dyrt, 10 dollar för 6 ml och så tillkommer frakt på det. Fast det är värt de pengarna, inget snack om saken. Går att köpa hos LlaRowe och i Hits egna webbshop om ni är sugna på en egen flaska.

Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-03-03 00:02:02

Tycker också det är finare ;)

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-03 07:20:15

Oj vad tjusigt! Riktigt riktigt fint :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-03 07:23:31

Cactus: Ja det är det helt klart. Men det är klart, man kan inte ha så här himlastormande tjusiga lack jämt. Man kan bli en allvarlig trafikfara om man är för hypnotiserad av sitt lack när man kör bil:)



MNPO: Tack så mycket. Det tycker verkligen jag med:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-03 08:00:12

Det är otroligt fint! Jag älskar Hera. Kanske behöver jag en backup eller två till... ;D

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-03 08:04:18

Sminkan: Det är fantastiskt, verkligen! Men du har väl redan back ups? Herregud du är galen...

Postat av: Ninni
Publicerad 2012-03-03 11:18:26

Åhhhh... Kärlek på flaska...

Postat av: Vikab
Publicerad 2012-03-03 12:00:59

Jättesnyggt! Måste bli bättre på att bevaka Llarowe, tycker alltid nåt jag vill ha är slut när jag är inne och kollar så då avvaktar jag och så blir det ingen beställning.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-03-03 12:32:25

Så sjukt fint!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-03 12:57:51

Ninni: Ja det har du banne mig rätt i:)



Vikab: Ja det är fantastiskt! Ja det är lite knepigt, jag har samma problem. Köpte detta när man fortfarande kunde förhandsbeställa...



Nailtastic: Eller hur:)

Postat av: Annie
Publicerad 2012-03-03 18:35:14

Underbar färg!!!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-03 19:01:31

Annie: Ja verkligen!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-03-05 14:33:12

Magiskt fint, detta!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela