Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Confetti Tasmanian Devil

Publicerad 2012-03-13 18:10:00 i Naglar - glitter för layering,

Ur arkivet: Lucky Duck från Orly fick ett lager glitter för att piggas upp lite. Det blev Tasmanian Devil från Confetti. Ett lager av glittret och så överlack. Det är helt okej. Glittret glittrar och sprids hyfsat jämnt. Det är lite oroligt att titta på dock men jag klarade det några timmar alla fall. Glittret är multiärgat och har olika storlek och form men det finns lack där det blir mer påtagligt att lacket är oregelbundet, här känns det ändå rätt sammanhållet. Lite busigt men inte helt anarkistiskt. 


Siri tycker jag skulle låtit Lucky Duck vara ifred. Hon gillade det bättre utan extra allt...

Kommentarer

Postat av: Liza
Publicerad 2012-03-13 19:15:19

Va??? JAg tyckte de va snyggt fick uppslag där så det ska jag göra med något grönt lack !!!

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-03-13 20:28:25

Normalt skulle jag definitivt hållit med den fina Siri, men jag tycker det där var upp-piggande och festligt på nåt vis. Gröna naglar med strössel på :)

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-13 21:32:24

Siri har tyvärr lite fel nu. Jag tycker att extra allt var väldigt fint :D

Men inte finare än Siri förstås!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-13 21:47:32

Jag tyckte det blev fint. Fast jag gillar ju glitteranarki:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-14 06:21:56

Liza! Alla är vi olika.



Kitty! Ja, det är ju bra att ni gillar det. Det har fått skämmas i arkivet sedan oktober...



MNPO! Jag ska hälsa Siri det. :D



Emma! Ja, du är så harmonisk i ditt inre att du klarar att bära med dig ett yttre kaos...

Postat av: Helena
Publicerad 2012-03-14 07:54:38

jag tycker nog också Siri har lite fel. Gillade kombinationen.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-03-14 08:52:12

Snyggt!

Postat av: Solveig
Publicerad 2012-03-14 16:45:22

Tasmanian Devil er nydelig! Siri er enda finere! ;)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-14 18:07:02

Helena! Hon var onödigt kritisk alltså, min lilla kattflicka? :D



Kerstin! Ja, ni verkar tycka det.



Solveig! Ja, hon är finast av allt! Hon, Edit och Signe! För mig alla fall. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela