Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Lasso My Heart

Publicerad 2012-03-31 19:13:17 i Naglar i lila,

Det är rätt inläggslöst här, som ni märkt. Jag har fikat med lite nagellackskompisar så det har inte blivit något fotat eller skrivet. Men, nu när alla har åkt hem till sig så kan jag passa på att plocka något ur det där mytomspunna och magiska arkivet. ;D
Lasso My Heart. Ett varmt rosalila och gnistrande skimmerlack som jag köpte för att få en komplett kollektion. Jag gillade det mer än jag hade trott första gången jag provade det, men det är inget lack jag kommer använda ofta. Det här är en swatch jag gjorde en solig dag då jag bestämde mig för att swatcha om hela Rodeo Diva. Lasso My Heart är något mer lättmålat än de andra i kollektionen, jag vet inte om det beror på att jag köpte den några år efter att kollektionen släpptes och att China Glaze fått ordning på formulan eller om lacket var bättre från början. Jag hoppas att de har ordnat formulan för då borde ju alla vara bättre idag... Det var alla fall lättmålat och täckte med tre lager. Som ni ser är det en lite plommonaktig nyans med guldskimmer. Jag tänker på den som lite åt det rosa hållet men egentligen är den kanske inte det. Den är alla fall rätt "gullig". Lite intetsägande också.

Kommentarer

Postat av: CC
Publicerad 2012-03-31 19:53:09

Åh, det där var precis min färg <3

haha jag älskar nog många lack som du tycker är lite småtrista

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-31 20:45:23

Jag tycker också att det ser jättefint ut :) Men du har så många andra otroligt fina nagellack som konkurrerar ut det här så jag förstår att det inte blir använt så ofta :D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-03-31 21:41:19

Lasso My Heart är ett mellanlack för mig. Helt okej, men inte så minnesvärt helt enkelt.

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-04-01 08:08:27

Lacklivet är hårt när ett såhär vackert lack försvinner i mängden :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-01 08:52:24

CC! Du har ju dina lack så länge så jag förstår att illgrönt inte är så lockande då.



MNPO! Nej, den ropar inte mitt namn. Lila är det jag är mest kinkig med dessutom.



Nailtastic! Precis!



Kitty! Det försvinner egentligen inte i mängden. Det tilltalar mig bara inte.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela