Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

W'n'W Rudolph

Publicerad 2012-06-12 17:30:52 i Naglar i rött,

Kommer ni ihåg att jag sa att det kan vara jultema här ända fram till midsommar, i princip. Det här lacket köpte jag efter jul Jag har ju visat alla andra av Vixen Mittens från W'n'W, alltså deras ren-kollektion, men hade då inte Rudolph. Köpte den i en blogsale för att få kollektionen komplett och tadaa, här kommer den!
Tre lager av normal formula och ett ganska ospännande lack i rött med små röda glitter. Verkligen inget att göra en stor affär av men jag kan ju ändå slänga ut bilderna så jag kan känna mig klar med renarna.

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela