Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Into the Night

Publicerad 2012-06-07 06:04:00 i Naglar i blått,

Jag köpte för inte så länge sen minikitet med OPI Spiderman-kollektionen. Jag hade önskat att det lite ostronvita lacket skulle ha varit med, då hade det verkligen varit russinen ur kakan, men det var så klart det tråkiga rosa istället. De andra tre är dock de mer intressanta ur kollektionen, de båda Chanel-kopiorna och så den här vackra blå, Into the Night.
Lite penseldragsmärken, som ni kan se, men en väldigt vacker blå. Det här är tre lager och formulan kanske inte är perfekt och finishen är i frostigaste laget men jag är som sagt oerhört förlåtande då jag verkligen uppskattade nyansen. Torktiden är seg, dessvärre, och ja, det är rätt hemskt att måla med. Minpenseln, som jag vanligen älskar, visade sig vara spretig dessutom så det blev ännu meckigare att få lacket på plats. Ja, det är väl vad jag har att säga. Nyansen får A men formulan F.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-06-07 06:30:53

Väldigt vacker nyans!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-06-07 07:49:53

Finfint!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-06-07 08:30:29

Fin blå, men inget som direkt lockar till köp.

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-06-07 09:32:29

Vackra bilder!

Postat av: Honi
Publicerad 2012-06-07 11:00:14

Mycket vackert, det ser ju helt lysande blått ut!

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2012-06-07 14:08:42

Åhhh, den är så vacker!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-06-07 16:41:00

MNPO! Ja, den är fin!



Kerstin! Visst är det!



Helena! Nej, penseldragsmärkena är irriterande.



Lacklycka! Tack!



Honi! Ja, det är en fin blå!



Brilliant! Ja, färgen är fin!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-06-09 15:15:58

Färgen är jättefin men åh, den är alldeles för frostig. Synd, för den vore så fin annars. Skulle gärna köpa minisetet men jag har ju lovat Erik att jag bara ska köpa Laylas holografiska i sommar och jag ska försöka hålla det...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-06-20 18:06:03

Iiih, den är så fin!

Svar: Ja, ganska fin alla fall. Penseldragsmärkena stör mig lite.
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela