Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

ManGlaze Fuggen Ugly och en glitterbonus

Publicerad 2012-06-14 18:57:25 i Naglar i svart, grått, silver,

Ja, ni märker hur det är, det blir arkivlack här nu igen. Jag har ett par manikyrer i kameran som väntar på att redigeras men jag orkar inte just nu. Istället fiskar jag upp sådant här som legat och väntat för det inte känts så aktuellt. Det är inte mer aktuellt nu men ni kanske tycker det är lite kul med ett kvällsinlägg ändå. Omtagna bilder av mitt grå ManGlaze-lack Fuggen Ugly. Det är skiftande med ljuset, så klart, och det byter skepnad med överlack då det plötsligt blir en skimmerbomb som är helt makalös. Här ser ni det i olika versioner, matt, blankt, i solsken och i skugga. Det är två lager av lacket och det är snabbtorkande, så klart, eftersom det är matt. Jag älskar det med överlack men utan tycker jag det blir tråkigt.
Och slutligen med lite glitter från Santee. Inte så helt lyckat...

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela