Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Holoskörden på bild

Publicerad 2012-06-22 11:02:56 i Nagellack - kollektioner,

Massor av flaskor! Jade och Layla i en härlig hög!
Layla på swatchstickor. 
I samma ordning: Emerald Divine, Gold Idol, Coffee Love, Misty Blush, Cloudy Violet, Purple Illusion, Red Taboo och Shock Pink. Den jag var mest intresserad av när vi fick se de första bilderna i början på april när Layla började jobba med kollektionen var Misty Blush. Den håller måttet tycker jag och även Coffee Love var jag sugen på och den är också riktigt snygg. Ja, alla är enastående men de två känns som favoriter tillsammans med Purple Illusion. Den senare är förövrigt framtagen efter önskemål från the Holo Queen som ville ha en ersättare till Nfu Ohs magentalila som numer inte är så holo. 
Hela kollektionen är magisk och jag älskar dem och jag bär just nu Emerald Divine så snart kommer det bilder på den med!
Men, det är inte bara Layla som ramlat in. Min beställning av Jades holografiska lack har legat och väntat på mig mer än en vecka redan. Jag var osäker på hur lång tid det skulle ta från Brasilien så jag beställde dem till mina föräldrars hus på landet. De ser verkligen fantastiskt fina ut på stickorna och i flaskorna och jag ser fram emot att prova dem alla! Vermelho Surreal och Mystic Gold känns som givna favoriter men även Delirio Rosa och Magia Negra samt Energy lockar mig väldigt!
Samma ordning här med: Vermelho Surreal, Deja Vu, Delirio Rosa, Seducao Rosa,Fascinio Violeta, Hypnose, Energy, Magia Negra, Mystic Gold och Psicodelica. 
Flaskbilder med swatchsticka kommer här, fortfarande i samma ordning:
Vermelho Surreal, Deja Vu, Delirio Rosa, Seducao Rosa
Fascinio Violeta, Hypnose, Energy och Magia Negra
Mystic Gold och Psicodelica.
Visst ser de fantastiskt fina ut! 
 
 

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-06-22 11:43:36

Oh, jag vet inte vad jag ska säga!! Det här kan bli dyrt :D

Svar: Men det är så roligt med holo!
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-06-22 12:08:55

Alla ser sjukt fina! Jag är väldigt nyfiken på den svarta Jaden.

Svar: Ja, den är fin men inte kanske så som Layla Flash Black. :D
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-06-22 12:09:54

Herregud vilken holskörd! Så många fantastiska lack du har att leka med på sommarlovet:)

Svar: Ja! Jag har tur! Jag är lycklig!
Sminkan

Postat av: Jessica
Publicerad 2012-06-22 12:15:31

Så många fina holosar! Lyllos dig som kan lacka med holos hela sommaren! Alla ser underbara ut men mitt hjärta dunkar nog lite extra för Layla Shock Pink :)

Svar: Ja, jag hoppas Emma visar den idag!
Sminkan

Postat av: Aila
Publicerad 2012-06-22 12:44:59

Jag dööör en holodöd, gud vad läckra!!! Vill haaaaa....

Svar: Ja, jag är helt euforisk och kan inte sluta leka med mina flaskor.
Sminkan

Postat av: Johanna H
Publicerad 2012-06-22 12:50:50

Gosh! Är inte alls avundsjuk XD
Önskar att jag hade mod och ekonomi att beställa själv =/ Får nöja mig med de holografiska jag har ett tag framöver ^^

Svar: Om man köper från brasilien blir de ganska billiga. Men det är klart, mod måste man ju ha.
Sminkan

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-06-22 13:29:46

Men GAAAAAAAH! Porr! Ö_Ö *dregel*
Helt otroligt! Önskar jag hade råd med alla dem! Några blir det definitivt! :D

Du jag undrar, kan du fixa lite jämförelser på några av de här, t ex det svarta Jade? :)

Svar: Jag ska försöka. På ett av mina forum vill de också ha jämförelser med det svarta Jade så jag ska försöka.
Sminkan

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2012-06-22 15:38:52

Hej jag verkligen massor av snyggingar där!!!! Nu till en fråga vart har du fått tag på ja vad heter de??? Displayerna som du målat och skrivit vilket lack det är.

Svar: Jag har köpt dem på eBay från Lily Yang Store. de är billiga och frakten är fri plus att hon skickar snabbt. Det tar typ en vecka innan man har dem ibrev lådan.
Sminkan

Postat av: PolishPig
Publicerad 2012-06-23 18:12:56

Älskar!!!
Vem köper du från i Brasilien? Jag har nyss beställt Jade-lacken från Llarowe men det kan vara bra att ha ett alternativ i framtiden.

Svar: Jag kommer inte ihåg vad webshoppen heter. Officiellt shippar hon inte men hon är väldigt trevlig och hjälper till om man mailar.
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela