Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Depend Holographic - Flaskbilder

Publicerad 2012-06-01 12:10:50 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Det har väl inte undgått någon att Depend släpper en hel kollektion med holografiska lack, hela 12 små skönheter. Än så länge verkar de vara rätt svåra att få tag på dock, jag köpte mina på Parelle i Linköping och jag har legat på dem och tjatat dagligen om dessa lack sen vecka 21 då deras officiella släppdatum var. Jag lyckades dock lägga mina små giriga tassar på dem först i onsdags så jag misstänker att det är en liten förskjutning mellan officiellt släppdatum och när de faktiskt finns på plats i butik. Nog om detta ni ska få se bilder på dem såklart. Namnet står ovanför bilden. Eller ja numret då. De har namn också men de står inte på flaskan och jag har inte orkat forska i detta, måste ha lite krafter kvar till packningen också.
Nr 2036
Nr 2035
Nr 2025
Nr 2034
Nr 2033
Nr 2032
Nr 2031
Nr 2030
Nr 2027
Nr 2029
Nr 2028
Nr 2026
Jag har 2032 på naglarna just nu. Det kommer troligtvis att komma en riktig NOTD med det lacket senare idag, beror lite på om min sambo blir vansinnig om han ser mig sitta vid datorn, vi är lediga för att packa då vi flyttar imorgon men jag är inte så motiverad som han tyvärr, jag hatar att packa. Lacken ser ju inte alls särskilt holografiska ut i på flaskbilderna, men jag skulle nog säga att det är som det är IRL ungefär, holoeffekten på nageln ser mycket större ut än vad den gör i flaskorna, det ser ni ju på kontrasten mellan mina naglar och flaskbilderna. Ni får i alla fall en uppfattning om vad det är för färger Depend erbjuder. Dessa små lack är lite av dyrgripar, de kostar 49 kronor styck och är alltså rejält mycket dyrare än Depends vanliga lack, något jag dock kan leva med, holografisk effekt är mycket värt för mig! Vad säger ni? Är ni sugna på att köpa några av dessa eller har ni kanske redan gjort?

Kommentarer

Postat av: Agneta
Publicerad 2012-06-01 12:32:17

Har lyckats få 4 av dessa juveler. Tycker det är massa holo i dem, 2030 gnistrar rejält även i skugga:)

Postat av: Sarah
Publicerad 2012-06-01 12:43:04

Det kanske blir nåt lack. Ogillar ju Depend och deras namnlösa miniflaskor. Hade de kostat 25 som vanligt hade jag nog köpt flera, men nu får vi se hur det blir...

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-06-01 13:20:57

Agneta: Ja holoeffekten är inte alls tokig, i alla fall den jag testat. Och de bilder jag har sett har den också sett bra ut...



Sarah: Ja jag brukar heller inte hjula över Depends lack men dessa är ju nästan obligatoriska om man gillar holo:) Hade de kostat 25 hade jag köpt dubbel uppsättning, nu får jag klara mig utan backups. Skulle vara om jag blir alldeles speciellt kär i nån då möjligtvis...

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-06-01 13:28:48

Ooh, jag har redan fallit för frestelsen och skaffat tio lack men får nog köpa de två jag saknar också. Skulle kännas tomt och konstigt utan dom. Dyrt, men som du skriver, de är ju holografiska. :) Ska bli kul att testa.

Postat av: Jenny
Publicerad 2012-06-01 13:41:10

Jag har fallit till föga och köpt hela kollektionen, har bara provat Heather Pink no 2029 än så länge men är mycket nöjd, höll sig snyggt i 4 dagar vilket är mycket positivt, ska testa något av de andra ikväll.

Postat av: Helena
Publicerad 2012-06-01 15:01:52

Jag har jagat de här hela veckan. Blir en ny scoutning på Maxi & Kvantum idag efter jobbet. Bägge har sagt att dom skulle komma in denna veckan.



Alla kommer jag inte köpa, men en 4-5 stycken lär det bli.

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-06-01 15:25:59

Jag har skaffat 3 av dem :) De ser underbara ut!

Postat av: Josefine
Publicerad 2012-06-01 15:27:39

Jag gjorde som dig jag också, och låg på som tusan på mitt Ica Maxi här i närheten..

Var där samma dag de kom upp, var den första som köpte dessa ut stället också. Kände mig lite stalker-aktig, men som jag hade längtat haha.

Blev att jag köpte hela kollektionen, vilket kostade några slantar förvisso, men ack så värt det!

Jag älskar de redan. Trist bara att man får använda tre lager för att få full täckning på de ljusare färgerna, tar ju slut så fort då.

Jag önskar de kunde sätta in denna kollektionen i det ordinarie sortimentet, för de är ljuvliga!

Postat av: Emma / Vanish Varnish
Publicerad 2012-06-01 17:25:43

De där lacken är helt klart mycket intressanta! :)

Postat av: Aila
Publicerad 2012-06-01 19:21:51

Fem har jag skaffat <3

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-06-01 19:25:18

Sju har jag köpt, hittils. De andra lär också köpas så småningom :)

Postat av: Ifrith
Publicerad 2012-06-01 21:39:34

Jag är grymt sugen! MEN efter en p-bot på 700kr känns det som att jag får lov att bli utan. SUCK! :(

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-06-02 00:04:29

Hm, jag kommer nog att hoppa dem faktiskt. Det är för ljusa, milda färger för min smak... Men så är jag ingen holofantast heller. :-)

Postat av: Dani - Livsnjutarism!
Publicerad 2012-06-02 00:36:35

Köpte tre idag på Åhlens city i Sthlm. Köpte man tre fick man ett litet kitt med en enkel (liten) nagel fil, en depend bas och topalack i en lite genomskinlig väska. Kul =)

Postat av: Nail Polish Anon
Publicerad 2012-06-02 07:13:05

holy shiz i want these!!!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-06-02 11:02:26

Oh jag vill med ha! De ser jättefina ut!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-06-02 11:25:20

Finfint gäng! Kul att se dem alla samlade. Jag är lite avis på dig som hittat alla! Jag kommer att köpa dem som inte fanns i pressutskicket så fort jag bara hittar dem :)

Postat av: Jessica
Publicerad 2012-06-03 12:20:32

De är så fina och jag måste ha alla! Tyvärr har jag inte hittat ett enda än, men bör kanske ge mig ut på holojakt idag...



Sen måste jag bara tacka för den gulliga kommentaren du skrev på min blogg för ett tag sedan! :)

Postat av: Emma
Publicerad 2012-06-04 20:37:36

Jag har fått tag i sju, när jag till slut kunder välja vilka :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela