Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

NYX Purple Noir

Publicerad 2012-07-09 16:34:46 i Naglar i lila,

NYX Purple Noir är ett av de lila lack i min samling jag verkligen gillar. Underbart skimmer, underbar, djup färg, lättlackat och ja, bra på alla sätt. De här bilderna är, som ni ser räddade efter det stora utkast-kastandet som skedde ofrivilligt här på bloggen i och med att blogg.se gjordes om och jag minns alltså inte vad jag hade skrivit från början. Jag tror det här är två-tre lager, knappast mer för det skulle jag minnas. Jag har använt det förut och jag tror det finns ett gammalt inlägg om det men jag orkar inte leta efter det nu för sökfunktionen är så seg. Speciellt här på landet när jag inte har mitt vanliga bredband utan en svajig uppkoppling som inte ens låter mig se på svt-play. Jag tycker ändå bilderna är värda att rädda för det är ganska bra sådana. MAn ser skimret och man ser färgen väl, precis så som jag upplevde lacket, alla fall på min, inte specialinställda utan helt normala skärm. Jag gillar NYX och de har en hel drös med jäkligt fina vampiga lack i vinrött, aubergine och lila som jag verkligen rekommenderar dem som, likt jag, uppskattar den typen av lack. Dessutom är de ganska billiga och lättillgängliga genom Cherry Culture där jag köper mina men även Beauty Joint. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Helena
Publicerad 2012-07-09 20:16:10

Ännu ett vackert NYX.

Svar: Ja, det finns massor av dem!
Sminkan

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-07-09 20:33:50

Åhmen Åh! Vad ska jag säga.. du veeet ju hur jag älskar dina vampies! Jag får svårt att kontrollera ha-begäret... I ditt svar kommer du säkert säga att fast jag har ChG Let's Groove så borde jag ha denna oxå... Vänta, jag ska bara sitta o dräggla på dom där bilderna en halvtimme till ;)

Svar: Borde och borde... Let's groove är ett av mina topp 3 lila lack. Det här är snyggt och bra och underbart men kanske inte topp 3. Men det är klart, om du ändå beställer NYX-lack så kan det här väl slinka med, det är ju inte så dyrt. ;D
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-07-10 10:36:01

Mycket vackert!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-07-11 11:04:27

Det här är nästan lila perfektion? Måste ha, måste ha, måste ha. Varför har inte CC en kampanj på deras lack precis nu? Nej just ja, jag har fortfarande bara 57kr på kontot..........

Svar: Det försvinner inte. Tänk hur härligt det kommer vara när hösten rycker närmare och det är 20% kampanj... :D
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela