Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

i.myss Shiny Pearl Green

Publicerad 2012-07-16 19:43:40 i Naglar i blågrönt&turkos,

Ni minns den där räddningsaktionen jag gjorde i bildarkivet. Ja, här kommer ytterligare några räddade bilder. Det känns som man har små brädbitar av innehåll som guppar på ytan av havet efter ett stort skepssbrott. Jag har sagt det förut men det är lika sant nu...  Hur som helst, det här är från i vintras. Man kan se min adventsljusstake i bakgrunden. Lacket är ett i.myss med den roliga flaskan, ni vet, lack i korken som man trycker ut som man trycker ut ketchup ur en plastflaska. Det här är två lager lack, aningens VNL men helt okej tycker jag. Vacker aquaton på det, inte blått men heller inte grönt. Fina glitterpartiklar också. Jag gillar lacket och om du också gör det finns det att köpa på eBay. Märket är koreanskt, tror jag, och de har en del fina nyanser. 

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-07-16 21:52:35

Tjusig färg!

Svar: jag gillar den! lite annorlunda också.
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-07-17 08:49:41

Det här var rätt fint, men mitt i.myss är så mycket finare. :D

Svar: Så klart! Ditt i.myss är ju duokromt! Jag älskar det lacket!
Sminkan

Postat av: Sylvia
Publicerad 2012-07-17 22:04:18

Hur gör du för att få nagellacket så fint? När jag målar naglarna rinner det alltid ner till nagelbanden och det ser jättefult ut :(

Svar: Det kan hända mig också men jag försöker undvika det genom att göra tunna lager av lacket. Ju tunnare lager desto bättre kontroll på var det hamnar. ;D
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela