Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Honey och Night Porter Leif

Publicerad 2012-07-22 19:35:31 i Eotd i orange och gult, Sminkans EotD,

Smink!
Någon gång 2010 ville Emma se smink med Urban Decays Honey. Jag gillar ju den skuggan och lovade henne smink med den. Sen hände inte så mycket. Hon var hemma hos mig och provade den själv och sen glömde jag av mig. Det här är dock en sminkning jag någon gång gjort med den med tanke just på Emma.
Jag vet att jag använt Honey, den gula, och att det är NARS Night Porter och även en aning av Fyrinnaes Leif. Kajalen tror jag är från IsaDora. Det var min favoritkajal länge, men det kan även vara Tigis gröna. Det är allt jag minns och kan säga. 

Kommentarer

Postat av: Lina
Publicerad 2012-07-22 20:14:24

Jättefin sminkning!

Svar: Tack!
Sminkan

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-07-22 20:53:38

Vackert och roligt att få se en sminkning. Jag behöver inspiration på den fronten.

Svar: Ja, det är ju inte så vanligt förekommande här med smink längre.
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-07-22 22:15:58

Wiiieee vad fint! Honey är verkligen jättevacker och den passar väldigt bra ihop med Night Porter...

Svar: Ja, det blev väl fint!
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-07-23 09:07:28

Roligt med en sminkning! Jättefint!

Svar: Då och då är det kul.
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-07-23 09:10:55

Hur jävla läckert som helst!

Svar: Tack!
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-07-23 11:21:59

Himla tjusiga färger tillsammans!

Svar: Tack. Jag gillar de skuggorna.
Sminkan

Postat av: Fanny
Publicerad 2012-07-23 17:41:27

Så jäkla GORGEOUS!! :D

Svar: Tack.
Sminkan

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-07-25 03:36:41

Jättefin sminkning!

Svar: Tack!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela