Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Depend 2034 Steel Blue

Publicerad 2012-07-27 23:44:00 i Naglar - holografiska lack,

Ett sista lack på holofredagen! Det här är ett av lacken från Depends holografiska kolektion som de släppte nu inför sommaren. Det är ljusblå Steel Blue med siffrorna 2034 på flaskan om ni letar efter det i butikerna. Jag förstår inte varför inte lackens namn kan stå på flaskan, det är ju så mycket lättare att komma ihåg Steel Blue än 2034 liksom, men nu är Depend tydligen fast beslutna att vi ska lära oss läsa in lika mycket i en sifferkombination som i ett mer eller mindre prosaiskt namn som det här ju ändå är. Steel Blue. Så mycket stål ser jag nu inte i det. Mer blek himmel.
Det är tre lager av Steel Blue över min manikyr med OPI My Boyfriend Scales Walls som ju är vitt. Jag trodde, igen, att jag kunde spara in några droppar på så sätt men det vete sjutton. För att få färgen som i flaskan går det alla fall åt flera lager. Det är inga problem att lacka med det alla fall, alla de holografiska lacken från Depend har haft suverän formula och betett sig helt exemplariskt. 
Jag hade döpt lacket till Signe. 
En vacker färg. Det finns ju så många ljusblå hololack att jag inte köper en backup av denna, men den är vacker. Scattered holo, som ni ser, och en isig blå ton. Om Signe skulle ha nagellack skulle hon välja det här, det är jag övertygad om. ;D
Filmklipp!

Kommentarer

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-07-28 07:42:54

Snyggt nog men Depend triggar aldrig några ha-begär hos mig. Dom borde se över sitt Brand Management tycker jag.

Puss på Signe!

Svar: Ja, det kan du ha rätt i. Flera av de här holografiska lacken är dock väl värda att äga.
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-07-28 08:38:42

Jag älskade denna! Visst, den ljusblå färgen är knappast unik, men ändå. Den är så fin i solen med sina regnbågar. :-)

Svar: Ja, jag gillade den också!
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-07-28 09:26:00

Fint!

Kan inte heller förstå varför namnen inte står på flaskan...

Svar: Nej, det är så skumt att de döper lacken men bara skriver ut numren.
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-07-28 12:21:45

Klart att det borde heta Signe! Tycker att vi kan kalla det för Signe. Som du vet så tycker jag att signe är ett väldigt fint och bra lack, min favorit av de Dependhololacken jag har testat, vilket iofs bara är tre stycken...

Svar: Ja, Signe är ett utmärkt lack men väldigt likt flera andra ljusblå så jag känne rmig inte helt backuptokig. Samtidigt så ja, det är ju himla fint...
Sminkan

Postat av: Nail Polish Anon
Publicerad 2012-07-28 14:52:12

Wow the perfect match for Signe's eyes! She is so much like my old cat Chloe! Birmans are the best!

Svar: Yes, it is a perfect match! And Birmans are lovely!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela