Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Depend 2026 Sand Grey

Publicerad 2012-08-03 12:56:47 i Naglar - holografiska lack,

Oj, oj vad mycket mer tid det tog att packa upp och ordna här hemma. Har inte hunnit handla än heller så jag måste göra det här lite kort för jag är hungrig! Igår kom jag alla fall hem från landet och pappa hjälpte mig sätta upp gardinstänger i taket. Självklart skulle de sågas av med bågfil för att få rätt längd och hela lägenheten blev full med metalldamm. Nå, nu är det klart och jag har gardiner i ytterligare ett fönster. Bara vardagsrummet kvar nu!
Ja, lack var det ju. Det är holofredag. Jag hade alla Le femme-holosarna här när jag kom så egentligen borde jag visa dem men jag  orkar inte lacka om naglarna. På naglarna just nu har jag en chippad manikyr med Depends holo Plum men jag kan inte visa den heller för jag har inte tömt kameran på den (ochippad och fin på landet) så ni får se en lite tidigare manikyr. Det är Sand Grey som också är från Depend. Den är en favorit och jag har så klart en backup på den. Helt underbar färg! 
En beige med grå underton. Unik och vacker! Scattered holo som bildar vackra regnbågar. Jag gillar verkligen den här! Jag har här tre lager över OPI My Boyfriend Scales Walls. 
Jag tycker den är en av höjdarna i kollektionen Depend släppt med 12 holografiska lack. helt klart värd ett köp om man uppskattar en diskretare färg men en distinkt effekt på hololacken.
Filmklipp, så klart! 

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-08-03 13:17:36

Sand grey är verkligen en höjdare!

Svar: den är så vacker!
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-08-03 13:18:41

Ja, visst är den här fin! Gillar kombon diskret färg + holo! Och skönt att du är tillbaka, fastän det bara gått ett dygn sedan du uppdaterade senast så har jag hunnit sakna dig! :-)

Svar: Ja, jag tycker också det är skönt att vara tillbaka! Laptopen på bordet, och uppkopplad! yay!
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-08-03 16:38:59

Den här är min favorit också! Stilig, diskret och vacker men ändå sprakande i solen :)

Svar: Ja, och den grå tonen gör det lite annorlunda från många av mina andra nude-holos!
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-03 18:13:35

Verkligen ett tjusigt lack. Jag gillar också diskreta hololack. Det är ofta väldigt tjusigt och med en spännande twist...

Svar: Ja, det är verkligen en skön kontrast!
Sminkan

Postat av: Ami
Publicerad 2012-08-03 18:45:24

Jag är mycket förtjust i Sand Grey. Jag fick några tips av Emma om några liknande, men jag tog ändå det enkla alternativet, två backuper.

Jag är med på holofredag i dag också.

Svar: Jag har också två backuper! :D
Sminkan

Postat av: Annie
Publicerad 2012-08-03 19:02:03

Wow, den var mycket finare än vad jag trodde att den skulle vara!

Svar: Ja, visst är den! Jag gillar den jättemycket!
Sminkan

Postat av: Lela
Publicerad 2012-08-03 21:56:41

Äger den men inte testat den ännu, långt ifrån den som lockar mest i kollektionen. Men jag måste säga att dina bilder överraskade mig, den är nog finare än vad jag hade förväntat mig:)

Svar: Den är väldigt fin! Min tvåa i kollektionen tror jag. Denim Blue är favoriten!
Sminkan

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-08-03 22:37:18

Jag som bara hade tänkt köpa ett par lack från den här kollektionen, blir bara sugen på att skaffa fler. Det är fint med diskreta färger som den här, och holot gör det ju mer spännande.

Svar: Ja, jag tycker depend fått ihop en verkligt spännande och snygg kollektion!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela