Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hits MariMoon Cool

Publicerad 2012-01-06 13:13:00 i Naglar - duokromatiska,

Vi återvänder från vår insats för holofredagen och kör vidare på de multikroma lacken från Hits. Cool är verkligen ett häftigt lack. Både varma och kall nyanser samsas i den här multikroma skönheten. Buteljgrönt, brons, kakigrönt och guld möter här aquablått och isiga gröna toner. Fantastiskt. Allt beror på ljuset.
Det ni ser är tre lager av lacket som jag först uppfattade som bara mörkt grönt och guld tonat. I skugga visade det plötsligt upp sina isiga nyanser och i elektriskt ljus blir det gräsgrönt med blått. Jag har försökt få med det mesta på bild men det går inte att klara hela lackets repertoar. Det är fantastiskt fint alla fall och påminner inte mig om något av mina andra gröna duokroma lack.

Kommentarer

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-01-06 13:36:24

Galet läckert! Att tänka sig att alla ovan bilder är EN o samma manikyr...

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-01-06 13:54:49

Jag hade hoppats att det skulle vara lite mer blått i det... fast det är fårståss galet snyggt som det är också :)

Postat av: läsare
Publicerad 2012-01-06 15:18:00

Chanels höstlack Peridot blir också sådär galet läckert!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-06 16:14:50

Ser grymt ut, ytterligare en must have...

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-06 16:19:11

Kitty! Visst är det så! JAg blir så lycklig av multikroma lack för de ger en verkligen en upplevelse!



Cactus! Ja, jag antar att du menar mer rent blått än de aquatoner som finns? Den blir indigoblå i elektriskt ljus men det kunde jag inte fota.



Läsare! Peridot är ju otrolig den med men betydligt ljusare. Mer champagne än brons och ljusare nyanser av grönt, blått och lila. Men den är enastående, det är den.



Emma! Ja, det är den!

Postat av: Wysteriia
Publicerad 2012-01-06 16:26:00

Svar: Enda gångerna jag ser Isadora i de större flaskorna är när det är rea..aldrig sett dom i det vanliga sortimentet och kommer inte ihåg att dom varit sådär stora ens..skyller på att jag bor ute i skogen ;)



Och TACK :) Blev väldigt nöjd med resultatet av den gröna eyelinern :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-06 16:29:36

Hej min lilla Sminka. Wysterias svar ovan är till mig, snälla bli inte arg:D

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-06 17:31:28

Oh vad fint! Det ser inte ut att vara samma lack på alla bilderna... Vill nog ha denna, ja... :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-06 18:31:16

Annie! Ja, det är väldigt speciellt!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-06 19:34:39

Jag dör dregeldöden..............

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-06 23:06:32

Chaosophia! Gör inte det, köp den istället. Den här uppmuntrar jag köp av.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela