Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hits Demeter

Publicerad 2012-01-04 20:21:00 i Naglar - holografiska lack,

Jag har ju glömt mina Hits holo för alla andra magiska lack som ramlat in i brevlådan. Här kommer det sista av lacken från No Olimpo. Första bilden togs i dagsljus men utan sol och det är Demeter, det orangefärgade hololacket från kollektionen. Orange holo ser man inte så ofta och det här är mer holo än mina bilder ger sken av.
Den första klickbara bilden är tagen ute, mulet väder, den andra med blixt och den tredje i sol. Det är tre lager lack och det krävs för att täcka VNL. Dessvärre är Hits lack väldigt odryga och en användning ger en rejäl minskning av innehållet i flaskan. Jag har använt det här tre gånger redan... Aaaargh! Den är snart slut!
I solskenet kommer holon fram men även den VNL som gärna sicker upp sitt fula tryne.
Taget med blixt. Här ser man verkligen holon. Det är så unikt och så snyggt!

Kommentarer

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2012-01-04 20:46:11

Det här var ju alldeles, alldeles, ... underbart!!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-04 20:58:03

Makeupoholic! Visst är den fin!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-01-04 21:01:00

Oerhört vacker! Och vad kul med en orange holo!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-04 21:08:24

Den var ju supertjusig! Och vad udda med orange holo :)

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-01-04 21:28:58

orange... tack för att du visar ett lack som jag inte dör av igen, det började bli jobbigt med inläggen igår och idag ;) Jag ska ju ha det här med såklart, av princip, men jag dör inte :)

Postat av: Josephine
Publicerad 2012-01-04 21:28:58

Åh vad fin!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-04 22:58:57

Nailtastic! Visst! Och det är en fin orange!



Annie! Ja, man blir så glad när företag gör bra holo i färg!



Cactus! Varför köpa ett lack du redan vet att du inte kommer vilja bära? Jag förstår principen med kompletta kollektioner men det är lite onödigt dyrt om man inte gillar färgen.



Josephine! Ja, den är det!

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-01-05 00:11:29

Men det är ju så unikt, och unika lack behöver man ha :) Sen hoppas jag ju att det kommer en dag när jag inte behöver bry mig om att de kostar ^^ Och kanske kan jag ge orange en chans till för att det är holo i det :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-05 07:28:51

Cactus! Jag är ju också samlare så jag förstår hur du tänker.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-05 08:36:44

Här skiljer sig våran smak väldigt mycket, för helt ärligt är det här nog min näst-minst-favorit ur kollektionen! Unikt, visst, men inte alls i min smak.

Men sen är jag ju ingen holohora, och det är faktiskt jävligt skönt...

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-05 11:21:36

Inte min tepåse även om det är unikt. Fast det behöver jag väl knappast säga?

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-05 14:14:54

Chaosophia! Ja, det är nog rätt skönt att inte drabbas av holocravings. ;D



Emma! Hahaha, om jag någon gång ska tortera dig så kommer jag garanterat måla alla dina naglar med olika orange!

Postat av: Christel
Publicerad 2012-01-05 20:26:59

Vakert! Fler orange holos åt folket!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-05 20:35:03

Christel! Ja! Fler!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela