Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Glitter Gal 10 to Midnight

Publicerad 2012-01-09 05:52:00 i Naglar - holografiska lack,

Jag har så många nya vackra hololack att visa er att jag inte vet var jag ska börja... Ni har sett ett par från Laylas makalösa kollektion och några från Ludurana. Det här är ett Glitter Gal. Glitter Gal släpper inte kollektioner utan färger och normalt sett blir färgerna core och man behöver inte stressa över att skaffa dem. Det här lacket är dock en limited edition så när den säljer slut är den slut. Ni kan ju gissa om jag stod på pre-order listan eller inte... :D
10 to Midnight heter lacket. Det är en mörk charcoal grå som i vissa ljus ser ut som svartnat silver och i andra blir gråsvart. Det är en tydlig holografisk regnbåge i lacket, Det är ett av mina mer holografiska lack i den här färgen om än inte den absolut mest holografiska. Hits No Olimpo Zeus är mer holo t.ex men det här är bra grejer ändå.
Lacket är täckande och man klarar sig alla fall med två lager, ett kanske om man är generös men jag har två. Det är lätt att applicera. Inga kala fläckar eller annat trams som t.ex Laylas lack eller MUS. Det torkar snabbt. Här har jag överlack, det har jag i princip alltid på alla lack, och jag tycker inte det påverkar holoeffekten speciellt åt något håll. Det är ett fantastiskt lack på många sätt och det är verkligen tråkigt att de inte behåller den i sortimentet. Den är tusen gånger mer holo och snyggare än t.ex hypade Lizard Belly från samma märke.
Jag köpte 10 to Midnight från Llarowe. Det finns fortfarande kvar i hennes shop och kostar 14 dollar. Observera att flaskan är liten.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-09 06:30:45

Vackert! Vilket fint holo lack!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2012-01-09 07:25:50

Det känns som att det här är nya inneholofärgen, gråsvart holo. Efter värdelösa MPJkopior ersätts av mer fantastiska svarta holo.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-01-09 09:31:06

Så oerhört fint! Det lär dock sälja slut innan jag får chans att beställa det, måste spara pengar till en restskatt som ska in snart.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-01-09 09:53:01

Fint! Men som du säger är nog Zeus ett strå vassare :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-09 17:59:50

MNPO! Ja, det är fint! Jättefint!



Kajalen! Precis! Nu kan man frossa i BRA gråsvarta holo!



Nailtastic! Vem vet, du kanske har tur? :D



Kerstin! Zeus är underbar!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-09 18:14:43

Himla snyggt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-09 18:15:58

Mycket tjusigt, men kanske inte så jag behöver en egen flaska...

Postat av: Christel
Publicerad 2012-01-09 18:57:26

Väntar på mitt från Llarowe, detta var en god aptitretare! Håller med dig, det är betydligt läckrare och mer intressant än Lizard Belly.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-09 20:12:37

Annie! Ja, väldigt snyggt!



Emma! Nej, Zeus räcker. Eller Flash Black.



Christel! Ja, det är verkligen mycket bättre än LB.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-09 21:40:16

Jäklar vad härligt det ser ut att vara!



Vad är detta, håller ni två donnor på att göra mig till en holoälskare?!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-09 22:18:07

Chaosophia! Hahaha, ja, tänk om vi skulle lyckas med det... :D

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-09 22:41:25

Jag suktar mer efter holo nu, än någonsin förr! Jag skyller på er. :P



Och nu såg jag att jag behöver det här också! Det gick inte att kommentera på ditt jämförelseinlägg mellan 1tM och FB.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-10 05:46:44

Chaosophia! Den är väldigt snygg så jag tycker det kan vara ett bra köp! Och blogg.se har kränglat i kommentarsfunktionerna igen. MAn blir tooookig.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela