Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Twinkle Lights

Publicerad 2012-01-24 18:07:00 i Naglar i guld, koppar, brons,

Ska vi fortsätta med lack från China Glaze julkollektion Let it Snow? Ja! Ytterligare ett lack som jag skaffat efter att ha sett bilder på det hos Sofia. Hon använde det i en layering, jag använde det bara som det är. Det är rätt snyggt på båda sätten.
Lacket är ett tätpackat glitter med övervägande guld men även rött och grönt. Det krävs tre lager för full täckning eller två om man är flödig med det andra. Det är inget speciellt krångligt med det, det är som glitterlack är mest. Borttagningen är inte rolig men heller inte extrem. Fortfarande har inget glitterlack varit värre att ta bort än China Glaze Blue Sparrow.
Det är väl det jag har att säga om det här lacket. Det är bra, det är fint, det är glittrigt. Det blir spam:

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-01-24 18:58:26

Härlig glitterbomb! Habegäret hos mig blir stort :)

Postat av: Olivia
Publicerad 2012-01-24 20:04:27

Underbart! Måste skaffa fler OPI glitterlack <3

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-24 21:16:30

Fint, men jag gillar Tinsel Town bättre.

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-24 22:06:26

Väldigt snyggt!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-24 22:45:34

Så fint! Men jag håller med Emma, inte riktigt lika fint som Tinsel Town ^^

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-25 06:33:57

Kerstin! Ja, den är riktigt fin!



Olivia! Fast det här är China Glaze. ;D



Emma! Ja, det kan jag förstå. Men det här är ju rätt häftigt det med!



MNPO! Jag gillade det mer än jag hade trott.



Annie! Haha, ja, de är ju väldigt olika. Det här är ju mer Las Vegas medan Tinsel Town känns som New York. Typ.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-01-25 07:04:12

Jag älskade ju det här så mycket att jag bar det två gånger på bara ett par veckor, något jag aldrig tror har hänt förut. :-)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-25 08:57:55

New York >>>>>>> Las Vegas!



Och det här lacket är ju helt klart snyggare på egen hand än till layering! Fast det dög till layering också, så jag ska inte klaga. Jag ska bara försöka sluta vara så lat och våga riskera att kämpa röven av mig vid borttagningen.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-25 17:58:04

Nailtastic! Jag kan förstå det!



Chaosophia! Ja, det är snyggt på alla sätt. Jag gillar det verkligen. Ibland behövs lite Las Vegas. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela