Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sminkans ABC

Publicerad 2012-09-02 16:23:00 i Allmänt,

Här kommer en sammanfattning av mitt alfabetstema men utan länkar. Hoppas ni tyckte det var roligt att hänga med på det här temat. Det var roligt att göra även om jag hade svackor när det blev många rätt trista lack på rad. Det finns ju en anledning till att vissa av dem stod otestade sedan flera år. Andra var ju nyinkomna och kändes mer roliga att använda. 

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-02 16:31:30

Du är ju fantastisk som fixat alfabetet på så kort tid måste jag säga! Och även om inte alla lacken var jätteheta så har du visar en hel del skönheter också:)

Svar: Ja, men det är ju för att många av lacken inte gjorde succé på mig. Men vissa gjorde ju det också. Sen fanns några fotade och klara också.
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-09-02 16:43:45

Jag håller med Emma! Rekordtid!

Jag såg tre lack i listan som jag kände att jag borde testa snart jag med, två som jag jag måste skaffa och ett jag är nyfiken på trots att det kräver fyra lager. Tack för det!

Svar: Där ser man! Jag tycker också vissa lack var roliga att bära!
Sminkan

Postat av: Little Miss Nailpolish
Publicerad 2012-09-02 18:15:05

Det där gick med en rasande fart! Kul idé och kul att se alla i ett enda inlägg.
Vad hete lacket på F? Texten har ramlat bort där.

Svar: Flash Black. Det fanns ingen text på det, jag började nyligen med texten.
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-09-02 18:27:26

En väldigt kul blandning! Jag är imponerad av att det gick så snabbt :)

Svar: Ja, jag är snabb! ;D
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-09-02 19:10:13

Min favorit av din ABC-resa är Agro. Själv ger jag mig ut på min med början imorgon.

Svar: Ja, vad roligt! Hurra för fler alfabet!
Sminkan

Postat av: Aila
Publicerad 2012-09-02 20:42:26

En härlig blandning av alla möjliga färger och märken.... love it!

Svar: Vad roligt att höra!
Sminkan

Postat av: Annie
Publicerad 2012-09-03 19:58:22

Du är ju redan klar! Jag har precis börjat planera för vilka lack jag ska ha... Ligger så efter...
Det var många fina färger här :)

Svar: Men det gör väl inget om de kommer i lite olika takt på olika ställen? Bara roligt ju!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela