Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Gina Tricot Wicked Green

Publicerad 2012-09-01 16:45:39 i Naglar i grönt,

Dags för W och lite grönt här på bloggen. Wicked Green blir det. Här ligger den över Couture Green från L'Oreal. 
Wicked Green är ett tätt, ganska finkorningt glitter som inte glittrar jättemycket. Det sermest ut som grön sand om det inte träffas i en perfekt vinkel av ljuset. Jag blev oerhört oimponerad och det här lacket känns som ett totalt felköp. Jag hoppas jag har fel och att jag nästa gång jag provar kommer älska det. Om det blir en nästa gång alltså. Som det känns nu skulle jag gärna lägga den i en RAOK-hög och hoppas den får en ny matte som tycker mer om den. Vi får se hur det blir. Jag orkar inte tänka på det nu.  

Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-09-01 17:58:41

Jag gillar ju verkligen matt glitter, så det här såg inte alls dumt ut tycker jag :) Den gröna nyansen var jag inte helt 100 på, men finishen var cool :)

Svar: Ja, man kan tycka olika om saker och ting.
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-09-01 18:12:39

Det var fint!

Svar: Du kan få det med. :D
Sminkan

Postat av: Martine
Publicerad 2012-09-01 18:30:42

Mmh...Lite småtråkig, kanske andra underkläder framhäver den bättre?

Svar: Eller så nöjer man sig med att ha andra, vackra gröna glitter och gör sig av med den här.
Sminkan

Postat av: Linda
Publicerad 2012-09-01 20:46:59

RAOK-hög?? Jag har inte testat mitt, och nu blev jag inte precis sugen heller ;-)

Svar: Nej, den är finare i flaskan än på nageln.
RAOK= Random Act of Kindness. En hög man ger bort alltså.
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-09-01 21:59:37

Oh, tack så mycket :D

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-09-02 12:13:44

Hatar fan glitter som ser ut som sand. Så tråkigt.

Svar: Ja, skitfult!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela