Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Depend 2030 Plum

Publicerad 2012-08-07 08:02:55 i Naglar - holografiska lack,

Jaha... Texten försvann när jag publicerade. Hade nog glömt spara den. Typiskt. Här kommer alla fall den sista av Depends holografiska lack. Plum. Det är en trevlig lila som jag har fyra lager av för fullt färgdjup. Man kan ha färre lager men får då en mindre distinkt lila.
Lacket har genereösa scattered regnbågar och jag tycker det är ganska fint. Lila är ju en färg jag har massor av men sällan blir riktigt förälskad i och det här hamnar väl i min mellankategori. Det är fint, riktigt fint, men jag blir inte alldeles till mig och gör bakåtvolter av lycka. Det är dock helt klart värt att äga och bära.
En liten film som visar hur fint det är i solen. det går aldrig att fånga holoeffkten rättvisande på en stillbild. 
Vi avslutar med en bild på lacket och min fina clematis. 
 
 

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-08-07 08:17:50

Kanonsnygg färg tycker jag!

Svar: Ja, inte så tokig. :D
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-08-07 08:55:20

Jag gillar inte lacket, men jag gillar dig! ♥

Svar: Det är ju tur att du gillar mig! Jag föredrar det framför att du skulle gilla lacket och inte mig.
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-08-07 09:57:38

Det här var ju faktiskt en jättefin lila! Tycker nyansen känns lite ovanlig ändå, tycker mig inte ha sett så många liknande lila hololack?

Svar: Jag ska kolla på stickorna och se. Inte just nu dock för nu är jag nylackad och vill inte gräva i påsen. :D
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-08-07 12:49:03

Sött fast kanske lite mesigt. Sen är det ju såklart eländigt att det ska behövas fyra lager, det blir inte många gånger man kan använda de små flaskorna då...

Svar: Ja, det är synd att flaskorna är så små. Lacken är fina. Man vill att de ska räcka länge.
Sminkan

Postat av: Annie
Publicerad 2012-08-07 18:48:48

Vad färgen var lik clematisen! Himla tjusigt :)

Svar: Ja, de matchar himla fint!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela