Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Up Colors Brilho Rosa

Publicerad 2012-04-16 05:55:50 i Naglar - holografiska lack,

Efter gårdagens oerhört vackra holografiska lack tänkte jag visa ett av de mer "vanliga". Ett av de från Up Color. Det här är ett lite trist ljusrosa som lutar mot det varma mer än det kalla på färgspektrat. Det är en scattered holo och det är samma ljus på de här bilderna som på dem med 2NITE för det här var vad jag provade precis innan. Det gungade inte båten för mig så det åkte av direkt. Det rosa är oattraktivt, holoeffekten svag och så scattered att det blir mer glitter än hologram effekt. Kanske funkar det bättre en ännu soligare dag men det var ju alla fall sol igår med. Jag provade faktiskt flera av mina Up-lack och inget av dem jag testade igår var så där magiskt. Jag skulle alltså avråda från köp av dessa, det finns mycket bättre. Redan Rivkas holos är snäppet bättre, Milanis också. Sen har vi ju de riktigt, riktigt bra som man kan ta istället som Hits, Ludurana eller de enastående från Layla. Ni vet väl att Layla släpper åtta nya färger snart! Det är verkligen häftiga, djupa nyanser och jag kan knappt bärga mig. Speciellt den gröna är väldigt intressant men också de lila ser väldigt läckra ut. Och Misty Blush! Ja, ni vet hur det är, holohjärtat fladdrar av förväntan!
Här kommer en bild på Signe som kompensation för det tråkiga lacket.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-04-16 06:03:52

Japp, rätt trist. Du, jag funderade på om vi kanske skulle sambeställa layla. Jag har svårt att motivera ett stort köp just nu och frakten blir ju så dyr ifall man köper några få, men jag antar att du vill ha nu när det kommer nya?:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-16 06:32:00

Emma! Jag har också tänkt så! Yay! Jag vill ju ha ALLA nya och en backup av den gröna också. Minst. Ska se vad jag har för summor på kontot. Men de är under produktion nu så de finns inte förrän tidigast nästa vecka.

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-04-16 06:49:03

8 nya Layla holos! Kan knappt vänta!

Det här lacket ser rätt fint ut i solen även om det inte hamnar på min topp 10 lista!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-04-16 08:40:29

Jag tycker inte att det kändes trist, utan mest fint. Men kanske inte wow-effekt, så jag förstår vad du menar!



Vad stor Siri har blivit!

Postat av: Honi
Publicerad 2012-04-16 09:35:50

Lite tråkigt, men kanske bra en dag på jobbet om man vill ha bling men måste vara neutral :)

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-04-16 11:04:44

Den färgen var kanske inte så inspirerande... Men de andra Up Colors holosarna jag testat har jag verkligen älskat, så hela kollektionen är nog inte att förkasta ;)

Postat av: Nail Polish Anon
Publicerad 2012-04-16 11:23:22

oh Signe! I think she wants some attention :)

Postat av: Helena
Publicerad 2012-04-16 12:14:17

Signe ser inte ut att tycka lacket är så spännande heller!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-04-16 18:12:02

Den är fin, men inte spektakulär. Ett mellanlack i holovärlden. :-)

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-04-16 18:28:37

Jag minns inte vad du skrrev om det här lacket för jag fastnade på 8 NYA LAYLA!!! <3



tack för tipset, hade missat det. Måste ses snabbt!

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-04-16 18:38:43

Vart hittade du info om nya Laylas? :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-16 19:47:48

MNPO! Inte jag heller! Jag är så exalterad!



Kerstin! Signe är stora flickan nu. :D



Honi! Väldigt tråkigt för färgen är mesig...



Cactus! Jag har ju provat fler än det här och bara de blå är okej. De andra är verkligen både jobbiga att måla med och ganska klena i holon.



Nail Polish Anon! Yes, she does... She is so chatty.



Helena! Nej, hon tyckte det var en mesig färg.



Nailtastic! Mindre än mellan...



Andrea! Ja!!! Jag är så förtjust i de nya färgerna! Så läckra! Infon är inte släppt än men kolla deras hemsida i helgen. De nya lacken är under produktion och jag har den nya färgkartan (guld, grön, stark rosa, tre olika lila i varierande styrka och en beige) och de ser fantastiskt lovande ut.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela