Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Lynnderella The Telltale Heart

Publicerad 2012-04-18 06:00:28 i Naglar - glitter för layering,

Dags för lite mer rosa men inte holo. Nej, nu blir det glitter istället. Lynnderella The Telltale Heart över OPI Kinky in Helsinkki. KiH är ett av mina rosa favoritlack. Jag älskar det! Så himla fint! Lynnderellalacket passade bra att paras ihop med det tycker jag så jag tyckte manikyren blev riktigt bra. Nu är det ju några veckor sedan jag bar den men jag var nöjd och trivdes bra med det här på naglarna.
Först är det en manikyr med KiH, sedan har jag lagt The Telltale Heart mot nagelns bas och sedan dragit ut det mot nageltippen i en sorts triangelspets. Jag ville inte täcka hela nageln med glitter men heller inte ha en halvnagel så det är en sorts kompromiss mellan de båda ytterligheterna. Glittret är lite ljusare än KiH vilket jag tyckte blev lyckat. Glittret är inte så svårhanterligt som vissa andra Lynn-lack och det blir slätt med tre lager SV.
På nedersta bilden kan man förhoppningsvis se att det, förutom stora glitter och skimmer i rosa även finns ett blått skimmer. Knappt synligt men det finns där. Jag lovar.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-04-18 06:20:04

Väldigt vackert :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-04-18 07:09:25

Vilken otroligt vacker kombo! Helt i min smak!

Postat av: VildaNaglar
Publicerad 2012-04-18 07:23:30

Super snyggt:-)

Postat av: Jenny
Publicerad 2012-04-18 09:47:09

Riktigt snyggt, helt i min smak!

Postat av: Honi
Publicerad 2012-04-18 10:17:08

Jätteläckert :) Tycker detta är en väldigt lyckad kombo. Kan tänka mig att The Telltale heart skulle vara snyggt ovanpå ett blålila lack också!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2012-04-18 13:08:04

Vilken snygging! KiH är ett av mina favoritrosa också :)

Postat av: Solveig
Publicerad 2012-04-18 14:18:41

Så utrolig fint! Beste komboen jeg har sett med TTH! :D

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-18 19:13:55

MNPO! Ja, det blev väl bra!



Nailtastic! Jag gillade den också!



Vilda! Ja, jag gillade det!



Jenny! Jag håller med!



Honi! Jag tror det skulle vara fint över svart också.



Zizzie! Ja, den är så himla vacker!



Solveig! Ja, den blev riktigt lyckad.

Postat av: Annie
Publicerad 2012-04-18 19:47:31

Vilken underbar kombo! Så vackert!

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-04-20 10:51:50

Snyggt med glitterspetsen! Det kanske jag snor någon gång! ;-)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela