Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Juicy Crush och massa Spectraflair

Publicerad 2012-04-27 18:26:36 i Emmas NOTD i glitter och holo,


Ännu en holofredag. Underbart att det är helg och underbart med holo. Extra skönt med långhelg, jag kommer i alla fall att vara ledig på måndag och ser alltså fram emot 4 dagars ledighet. Men ja, vi skulle ju inte prata om det utan om naglar. Egentligen skulle jag vilja visa svart holo, för jag vill ha holofredag men det känns konstigt att visa färg för vi har ju faktiskt sorg här på bloggen. Samtidigt så tycker Sminkan att det är bättre att köra på med distraktion, och jag har inga bilder på svart holo att visa er, alltså blir det färg, sorgen till trots. Den här veckan har jag haft korallfärgade Juicy Crush från Kicks på naglarna, ni kan se den i en Ombre här. Juicy Crush är superfin och igår bestämde jag mig för att toppa den med Sminkans holografiska överlack för att få nåt att visa upp idag. Av nån anledning valde jag att använda två lager, jag var nyfiken på hur det skulle bli. Regnbågarna är grymma, men när de inte syns är det rätt fult faktiskt, Spectraflair är ju grått så det är liksom en grå pärlemorhinna över lacket, känns riktigt omodernt. Men när solen lyser på är det fint, så jag satsar mest på solbilder och så en skuggbild för att ni ska förstå vad jag menar...

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-04-27 18:36:19

Så fint!

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-04-27 20:08:57

Snyggt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-04-27 20:35:45

MNPO: Ja regnbågarna är underbara:)



Cactus: Tack:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-27 21:25:44

I solen är den ju grym! Har aldrig själv testat med två lager men det var ju inte alls dumt!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-04-28 08:52:03

Jättesnyggt! Två lager kan bli lite lurigt utan sol, men regnbågarna är ju magiska!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-04-28 09:06:11

Det ser väldigt fint ut på dina solbilder i alla fall! :-)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-04-28 09:30:50

sminkan: Japp, det blev super i solen men fult i skuggan... Tur att det är vår:)



Kerstin: Ja precis så är det:)



Nailtastic: Ja när solen lyser är det hur fint som helst...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela