Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hare Cosmo Blossoms

Publicerad 2012-04-26 06:02:00 i Naglar i övriga färger,

Tillbaka till det ordinarie programmet. Här kommer ännu ettav lacken jag köpte från Nikole som skapat Hare. Lacket heter Cosmo Blossoms vlket får mig att tänka på Tomas Di Leva. Jag vet inte om Tomas hade gillat lacket men namnet borde han ha godkänt alla fall. 
Det är en jellybas i en dämpad grålla. En väldigt lugn och behaglig färg som dock piggas upp av en stor mängd med glitter i lysande grönt. Det är en blåtonad grön på glittren och det är massor, massor av glitter. På mina naglar ser ni två lager och det är för att få mer färg på basen som jag valde det. Ett lager ger massor med gltter men då är basen i princip osynlig. Två lager bygger dock färgen rejält och man kan stanna vid det.
Det här lacket är inte lika vilt och galet som Asteroid Turf men det är ändå unikt och annorlunda. Jag antar att den som inte riktigt känner sig bekväm i Asteroid Turf kan få lite av samma grej men i en mer lättburen version och med mer harmonisk färgsättning. Jag tycker nog att Cosmo Blossom saknar den där spänningen och "edgen" som Asteroid Turf har. De är i samma stil men det här är kusinen från landet. Eller den alldagliga systern. Vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-04-26 06:26:31

Den ser fortfarande spännande ut, även om den andra var som du säger lite mer edgy. Intressanta färgsammansättningar, helt klart!

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-04-26 07:07:26

Denna gillar jag! Snygg kombo av basen och glittret!

Postat av: VildaNaglar
Publicerad 2012-04-26 08:47:14

Snyggt. Gillar att de gröna glittret ser ut att tränga upp igenom den halvt genomskinliga basen och inte ligga som en stor blaffa på naglen:-)

Postat av: Aila
Publicerad 2012-04-26 09:57:47

Tjisigt!

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2012-04-26 11:20:36

Det ser onekligen intressant ut!

Postat av: Mona
Publicerad 2012-04-26 12:16:33

Inte alls lika edgy, men jag skulle nog kunna ha det här på en mer allvarsam tillställning tror jag.

Postat av: Helena
Publicerad 2012-04-26 13:01:41

Är ganska säker på att Thomas gillat det här :)



Tycker det ser ganska mysigt ut.

Postat av: Veronica
Publicerad 2012-04-26 14:54:01

Åh! Det här gillar jag verkligen! Jag gillar kombinationen av de dämpade färgen och det mer lysande glittret. Det är ett lack jag måste köpa i framtiden.

Postat av: Honi
Publicerad 2012-04-26 18:42:16

Vad udda, ger en väldigt annorlunda look men cool ändå!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-26 18:47:24

MNPO! Ja, den är cool den här med även om Asteroid Turf verkligen är extrem.



Lacklycka! Mer bärbar, helt klart.



Vilda! Ja, jag håller med.



Aila! den är inte dum.



Brilliant! Ja, väldig speciell.



Mona! Ja, den är ju fortfarande speciell och udda.



Helena! Ja, jag tror han kan ha den på tårna alla fall, när han sjunger om rymdblommor.



Veronica! Ja, Hare har en hel del häftigt och annorlunda så spana på alla Nikoles lack. Det finns nog en del roligt där.



Honi! ja, den är fräsig!

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-04-26 19:06:51

Jag tyckte Asteroid Turf var helt förfärlig, den här var mycket bättre :D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-04-26 21:16:58

Så coolt! Älskar kombon av grönt glitter och grå bas!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-04-26 22:08:46

Det var då en konstig färg, men konstig på ett bra sätt!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-27 06:17:55

Cactus! AT är verkligen väldigt udda.



Nailtastic! Ja, det är lite häftigt!



Annie! Ja, Nikole skapar en hel del som är konstigt på ett bra sätt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela